BMW_frelst Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Jeg har bestemt meg for å sandblåse mitt E30 karosseri samt understell. Er det noen på forumet her som har utstyr og er interissert i en aldri så liten svart jobb? Evt noen som har utstyr og er villige til å leie det ut? andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Vær klar over at det går med MYYYYYE sand, og at sand til dette IKKE er billig.. Så bare regn med at dette kommer til å koste deg flesk. Men det er så absolutt en fordel med sandblåsing. Får vekk ALL rusta, og slipper mange timers arbeid. Men jeg ville heller ha anbefalt deg å ribbe bilen TOTALT, åsså får du noen til å syrebade karosseriet, da blir det bare bart stål igjen, og du kan med engang begynne å sveise/sparkle/lakkere alt etter hvordan det var med rust og bulker og skader og slikt. Mye billigere å syrebade har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 er ikke syrt å få sandblåst en bil. blåsesand er billig, men har du dårlig utstyr og bølåse med så kan du jo altid bruke 50 sekker sand der du normalt vil bruke 20 sekker med et ordentlig blåsautstyr., er i sør tar de 1500 for å sandblåse en e30 under og grunne den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_frelst Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 1500 for understell? det er jo ingenting! Vet du hvor mye det kan finne på å koste med hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå