maikk Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 hei jeg ønsker å få tak i noe trim/styling til min e30 316i 89mod lurer på om det går ann å sette på en topp fra en større motor på den! er en intresert i alt jeg kan få av trim til den! ta kontakt på MOB: 46 41 35 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 skift motor du..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 er det coupe eller? isåfall har jeg rieger gts styling til den.. kun sideskjørt og bakfanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 bare sett in en M50B25 blir masse power til den lille bilen din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Jeg har m-thec sideskjørt og bakfanger. (bakfanger har hull til hengerfeste. Pm hvis innteresert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå