Stian Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Da er det på tide å finne ein ny bil til veninna mi. Er det nokon som kjenner til den her? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1235511 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 LOL!!! ligg unna bilen. det er noe galt med den. jeg kjenner forrige eier. Som nåværende eier byttet bilen min. Denne bilen er ikke verdt å skaffe seg. den har gått opp og ned og hit og dit sidelengs på høyt turtall i 2 år nå. helt til han byttet den bort med nåværende eier. og etter att den nåværende eier'n hadde den i 2 dager ell no. så er bilen på vei til å havarere. så jeg ville ligget laaaangt unna denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Pen var den i hvertfall.. Kunne trengt seg et nytt og sprekere ratt kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 ikke er det orginal farge lakk heller. for denne ble oppatt lakkert i fjor. da det var jeg som var grunnen til att den måtte lakkeres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 160hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Hmm. Da er den gløymt. Takk for info og hjelp karar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 skulle bare mangle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Pen bil, men hvor får man plutselig 160 HK i en IS fra? Hjelper litt med eff.anl og KN men allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Var det ikke denne som gikk på flisa og som ble solgt for ikke lenge siden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Meget pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Var det ikke denne som gikk på flisa og som ble solgt for ikke lenge siden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Var det ikke denne som gikk på flisa og som ble solgt for ikke lenge siden?? ble ikke solgt, den ble byttet bort i en blå 320iA cab.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå