artax Skrevet September 24, 2006 Skrevet September 24, 2006 hei jeg har en 1990 bmw 520i 24v, det jeg lurer på om dere vet hvor jeg kan skaffe trimdeler til denne bilen, har funnet noen sider men er interisert i andre sider, eller om noen vet hvor jeg kan få fatt i en m5 motor hadde det vært topp, har så sygt lyst på det, trenger ikke å ligge i norge. Danmark og Tyskland går fint det og. håper på bra svar mvh Eirik
kokfesk Skrevet September 24, 2006 Skrevet September 24, 2006 Du kan jo sjekke ut koed.dk...mulig du finner noe der
artax Skrevet September 24, 2006 Forfatter Skrevet September 24, 2006 ja har vært inne der og sett, hvordan blir det å sett inn en 540 motor i min, hadde det gått eller er det masse stress?
Ivanrogov Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 www.pure-pf.com er mulig og skaffe noen trimdeler der
artax Skrevet September 26, 2006 Forfatter Skrevet September 26, 2006 bump noen flere forslag? den du ga meg ivanrogov var så mye turbo deler, jeg vil se hvor langt jeg kommer uten turbo
jornab Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Du kommer vel så langt pengeboken rekker. Billigste er å skaffe en komplett M5 motor til ca 25 lappa vil jeg tippe. Dukker stadig noen opp til salgs. Enten her eller autodb f.eks.
artax Skrevet September 26, 2006 Forfatter Skrevet September 26, 2006 ok ja det er vel det som blir det beste, men hvor mye må da byttes på bilen min? understell bremmser. Noen som vet om jeg tjener noe på å kjøpe grenrør og effektanlegg fra koed i danmark eller om det blir biligere å kjøpe det fra norge, jeg må vel tolle det hvis jeg kjøper fra danmark, men da ligger prisen på fra koed: grenrør 2778 nok effektanlegg 3689nok fra xtremecar Simons Sportsystem 4275kr grenrør fra raceland 4200kr hva blir biligst? skule gjerne regnet det ut selv men er ikke den skarpeste kniven i skuffen når det gjeller matte
artax Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 ja det er greit no, men så kommer toll frakt og sånn shit på det som kommer fra koed, om det da kanskje blir biligere å bestille fra norge?
karlsen Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 nå har du jo 2000,- å gå på, vet ikke om toll osv kommer på så mye i tilleg...
Gunnar Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Grenrør på 520en er sikkert kjempegøy helt til det kommer en 525 og fortsatt grisebanker deg.. Den billigste trimmen er å bytte bil/motor..
artax Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 hehe gunnar det er sikkert sant, men har jo tenkt å gjør mer me den enn bare det da. tar bare dette i begynelsen til jeg får mer penger til å eventuelt skifte motor eller å turbo konvertere motoren som står i. kjekkt med litt mer lyd i den syns jeg.
artax Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2006 men er det noen som vet hva som bilr biligtst? betille fra danmark eller fra norge??
Sunspec Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 Prøv http://www.motornord.se Har kammer og annet stæsj. Ekke så mye tuning til bimmer i Norge. Personlig ville jeg ha valgt koed eller motornord. The choice is yours
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå