Gå til innhold

bmw e34 520i trimming

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har en 1990 bmw 520i 24v, det jeg lurer på om dere vet hvor jeg kan skaffe trimdeler til denne bilen, har funnet noen sider men er interisert i andre sider, eller om noen vet hvor jeg kan få fatt i en m5 motor hadde det vært topp, har så sygt lyst på det, trenger ikke å ligge i norge. Danmark og Tyskland går fint det og. håper på bra svar

mvh Eirik

Skrevet

Du kommer vel så langt pengeboken rekker. Billigste er å skaffe en komplett M5 motor til ca 25 lappa vil jeg tippe. Dukker stadig noen opp til salgs. Enten her eller autodb f.eks.

Skrevet

ok ja det er vel det som blir det beste, men hvor mye må da byttes på bilen min? understell bremmser.

Noen som vet om jeg tjener noe på å kjøpe grenrør og effektanlegg fra koed i danmark eller om det blir biligere å kjøpe det fra norge, jeg må vel tolle det hvis jeg kjøper fra danmark, men da ligger prisen på fra koed:

grenrør 2778 nok

effektanlegg 3689nok

fra xtremecar

Simons Sportsystem 4275kr

grenrør fra raceland 4200kr

hva blir biligst? skule gjerne regnet det ut selv men er ikke den skarpeste kniven i skuffen når det gjeller matte

Skrevet

ja det er greit no, men så kommer toll frakt og sånn shit på det som kommer fra koed, om det da kanskje blir biligere å bestille fra norge?

Skrevet

hehe gunnar det er sikkert sant, men har jo tenkt å gjør mer me den enn bare det da. tar bare dette i begynelsen til jeg får mer penger til å eventuelt skifte motor eller å turbo konvertere motoren som står i. kjekkt med litt mer lyd i den syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...