Bollemus Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Hva bør en e46 2000mod 320d ligge på i pris? Noen som har erfaringer med de, motor, ytelse, problemer? Lurte på en 320d eller en 320ci.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hei, har selv en 320D .. denne fikk jeg veldig billig da jeg tok den i bytte på en annen bil.. men di ligger på alt fra 140 til 180 .. avhengig av stand osv .. er veldig fornøyd med min 2000 modell.. bruker ikke mer enn 0.5 på mila, og klima anlegget fungerer perfekt i motsetning til mange E39 og E36 , hehe.. men iallefall, absolutt å anbefale!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Pris er jo litt avhengig av utstyr, km og om bilen er i bra stand. Gammelbilen min er for salg. Mye påkostet. : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1249200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå