Kjetil 323i E36 Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Tenkte at det gikk å sette den i oljetappe-pluggen, men når flere sier den bør komme OVER oljenivå så tar jeg vel feil... Hva er egentlig enkleste måten å gjøre dette på? Må man ut med bunnpanne for å sveise/skru inn retur?
propan Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Ja,du MÅ ha den over oljenivået i panna. Du må nok opp med panna for å borre etc.
Jonte Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Om du setter den i oljetappen vil den jo ikke få "fri ferdsel", siden det vil bli motstand.. Du burde borre hull oppe i bunnpanna og kjøpe noe plugg greier du får sveist inn. Dem har vel mye rart hos TESS? Uansett, sjekk bimmerforums.com - der er det mye om turbokonvertering, jeg har lest og lert mye der.. Dessverre hadde jeg ikke penger til å fullføre.
Kjetil 323i E36 Skrevet September 25, 2006 Forfatter Skrevet September 25, 2006 Hvordan vet man at man kommer over oljenivå forresten? Går det f.eks. å borre opp et hull, gjenge opp og sette inn en slik "rørleggerplugg" uten å sveise? Leste litt at PPF gutta hadde tatt den under nivået i linken under, men det var vist pga. helling av rør, samt stor diameter... http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... =oljeretur
Ruggen Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 litt vanskelig og lage gjenger grunnet den tynne veggen i panna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå