Bimmerlars Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Kjørt litt med E12'en min i et par dager nå, og skulle dra et par svartstriper i stad. Ikke gjort det før med den, annet enn litt småspinning når det har regna. Det sa bare "KLONK" og nå virker det som hjula låser, og plutselig slipper taket når jeg kjører sakte med den (tør selvsagt ikke kjøre fort nå, åpenbart) Det er når de slipper opp at det dunker. Kan dette være drivakselledda? For jeg har nemlig en ekstra drivaksel, men ingen diff enda.
Viko Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Hørest ut til at akslingen som er inni planethjula, eller som planethjula står på er knekt
Patrick B Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Høres ut som diffen har tatt kvelden ja, har gjort det samme selv en gang, da var det bare rusk igjen i diffen!
Bimmerlars Skrevet September 25, 2006 Forfatter Skrevet September 25, 2006 Typisk.. Tror innerst inne det er diff jeg også, men vil bare ikke innse det tror jeg Jaja, får ta av baklokket og titte da
aloebiz.net Skrevet September 25, 2006 Skrevet September 25, 2006 Åpn opp så raser nok tenna ut skal su se
Lien Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Åpn opp så raser nok tenna ut skal su se Hehe
Bimmerlars Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 Tok ut innmaten i diffen i dag. Var sol og planethjul som mangla noen tenner gitt. Nå har bilen sveisa sperre! Deilig å skru E12. Veldig enkelt og funksjonabelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå