Tweety bimma Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Jeg har akurat handla meg en 528 motor,veit ikke helt hva jeg ska med den men var billig så tenkte at jeg sikkert får bruk for den Mye ligger disse på til vanlig? med kasse,lednings nett osv vurderte den i en e30 jeg har stående.. men kanksje jeg selger den istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 kommer vel an på, men 3-4 lapper om den er bra? jeg fikk hele delebilen for 2000 jeg, da med overhalt motor.. for han som hadde den skulle flytte til spania Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 kommer vel an på, men 3-4 lapper om den er bra? jeg fikk hele delebilen for 2000 jeg, da med overhalt motor.. for han som hadde den skulle flytte til spania Jaja det var da meget billig du kapra den for da åssen er det å få trøkt den nedi en e34 som er org med 2L 12 v? eller en e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 e34'n er det bedre plass.. jeg har akuratt gjort det i e30'n, og med noen millimeters klaring så gikk radiatoren dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 bare å flytte toprpedo veggen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 bare å flytte toprpedo veggen litt for å få den i e30?? hørte at det var bare å sveise om motorfestene og girkasse festene skulle passe....hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 trenger ikke flytte torpedo, er sant som du sier, og girkassefestet bruker du bare det gamle som satt på e30'n din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 trenger ikke flytte torpedo, er sant som du sier, og girkassefestet bruker du bare det gamle som satt på e30'n din.. hmm høres jo relativt easy ut det der... åssen er det med krutt i den motorn a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 nei, jeg regner da med att det går greit? bedre enn 320'n i allefall, var derfor jeg skiftet, og samtidig fikk jeg liksom tilrettelagt for den store sekseren, så det kommer 3.5 etterhvert har ikke sveist eksos, og mangler noe småtteri, så kan ikke si hvordan den flytter seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Har kikka på lista over motorer her på bimmers men den står ikke der,den heter vel M86 hvis jeg ikke tar feil. noen som veit no om åssen det er med hk og dreimoment i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 trodde du mente m30b28 jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 trodde du mente m30b28 jeg? okay for å å få rette på ting her Hva heter motorn fra en e28 528? er i vaffal en sån jeg har kjøpt hehe bare kikkapå nett å der sto det at den het m86 men kan jo seff være feil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 motoren i e28 528 heter m30b28.. m30 er motortypen (samme i 525, 528, 535 og diverse andre biler) b28 står for slagvolumet, derav 2.8 liter .. håper du ble litt klokere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 182 hk, ganske hissig motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaFiA_maN Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 har du enda motoren og alt elektrisk og gear kjøper jeg motoren med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå