Øystein E30 M3 Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Hei! Jeg lurer litt på å ta en 90mod E30 318is som delbetaling for M3en og vet det er samme bremser som på 325en men er det noen som vet om drivlinja og girkasse er den samme som 325en? Vurdere M30B35 så jeg er avhengig av at drivverket tåler litt!! Håper på hurtig svar der dette haster litt! Mvh Øystein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 Ingen som vet noe om dette? Tviler igrunn på at det er det samme men viss noen kan bekrefte dette hadde det vært bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 kan ikke bekrefte det, men girkassen er jo ikke den samme.. Drivverket er vel det samme ellers, diffen passer jo om hverandre, akslinger.. Så i prinsippet tåler det jo like mye vil da jeg påstå.. sikkert andre her som vet bedre, men jeg vil si att det er bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 Ja det er mulig det ikke blir så mye mer tilpassing av en M30B35! motor,kasse og mellomaksling må jo bytte uansett! Men er det noen som vet noe mer enn meg så gi gjerne en lyd Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Er usikker på om det er den store eller lille diffen på E30 is'n originalt, men det kan du lett sjekke på www.realoem.com. Diffene passer hvertfall om hverandre uten endring av aksler. Girkassene er ikke de samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 Hmm.. fant ikke ut noe på den siden jeg,rettere sakt jeg fant ikke siden en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Utifra det jeg kunne lese har 318is 168K diff og 325 har 188K diff. Så da må du evt bytte til en 188K diff fra en 325 elns, men det er som sagt bolt-on. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 jeg har satt m30 i min bil nå, og det er ikke så ille jobb.. bare litt tilpassing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå