p10 Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Da har jeg ENDELIG kjøpt meg BMW igjen! Hentet den forrige helg i Mo i Rana... Det var 50 DEILIGE mil å kjøre hjem til Tromsø igjen! Kunne sikkert dobbelt så langt!!! Bilen har en del skjønnhetsfeil og småpirk som jeg skal fikse etter hvert, men motor, drivverk og understell virker å være GODT vedlikeholdt! 6er-lyden er helt uten ulyder... den maler silkemykt på tomgang. Og det er ingen ulyder fra understellet. Den sluker ugjevnhetene i veien uten å skrangle og slamre. Det samme gjelder deksel o.l. i innredningen. Ikke et eneste lite knirk! Jeg er med andre ord veldig imponert og kjempefornøyd med kjøpet, så langt iallfall (knock on wood) Her er et foreløpig bilde av gliset! Flere kommer når jeg får vasket og shainet! BMW 320 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Grattis med fin touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_frelst Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Grattis ja.. Meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Bilen var PEN den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Gratulerer. Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Den så da strøken ut den. Går utifra at du har tre interiør siden du driver å banker i bordet Gratulerer så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 ja, henger meg på.. dette var en pen touring gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 meget fin touring grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Grattis med bil ja Så veldig pen ut synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 får jeg spørre hva du måtte gi før den? drev og så på den før sommeren, fin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Meget pen touring det der ja!Gått langt eller? Pris? MVH JoeNasty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 Takker! Er veldig fornøyd med bilen! Liker utseende, synes den ser bra ut! Måtte ut med 75 000,- for den... har rullet 214 000km nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Trenger ikke å koste på noe for at den skal se bra ut heller ser jeg! Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Meget fin bil! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rr1972 Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Liker godt touring modellene. Har 525 touring som en bil nå, og den er bare så utrolig mye diggere enn noen av de firmabilene jeg har hatt (stasjonsvogn) fra Audi og VW tidligere. Du får BÅDE plass og en digg bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå