Gå til innhold

Guide til Xenonombygging E39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 98 modell 523ia som jeg akkurat har kjæpt full xenon pakke til foran og 2001 look baklykter.

Er den dyreste pakka de har på schmiedmann ihvertfall.

Det jeg lurer på er om det er noen guider eller lignende til dette på nettet, er veldig usikker angående plassering av tennere og all elektronikken til baklyktene osv..

Kan noen hjelpe meg??

MVH

Brede Johansen

Skrevet

Tennerne foran plasseres i egne holdere som sitter bak på frontlyktene... Umulig å ta feil...

Elektronikken til baklyktene plasseres i reservehjulsbrønnen midt under reservehjulet...

Du har vel fått med sensoren for automatisk høyderegulering og greier også regner jeg med?

De monteres på et eget stag på hvert hjul og systemet på deretter programmeres/kalibreres

Se litt på dette:

http://www.zeckhausen.com/swaybar_replacement.htm

• 2 weeks later...
Skrevet
Tennerne foran plasseres i egne holdere som sitter bak på frontlyktene... Umulig å ta feil...

Elektronikken til baklyktene plasseres i reservehjulsbrønnen midt under reservehjulet...

Du har vel fått med sensoren for automatisk høyderegulering og greier også regner jeg med?

De monteres på et eget stag på hvert hjul og systemet på deretter programmeres/kalibreres

Se litt på dette:

http://www.zeckhausen.com/swaybar_replacement.htm

På for- eller bakaksel? Får litt delte meninger.

Skrevet

vet at det er på biler med xenon det er automatisk høyderegulering vanligvis, men finnes det på biler med vanlig halogen lykter også?

Jeg har en bryter til manuell justering, men når jeg starter går lyktene opp og ned, de finner på en måte riktig stilling virker det som? eller er det bare en slags startprosedyre?

Skrevet
vet at det er på biler med xenon det er automatisk høyderegulering vanligvis, men finnes det på biler med vanlig halogen lykter også?

Jeg har en bryter til manuell justering, men når jeg starter går lyktene opp og ned, de finner på en måte riktig stilling virker det som? eller er det bare en slags startprosedyre?

Dette er samme som jeg har og. Derfor jeg lurer på om det allerede er lagt opp for automatisk höydejustering?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...