AcE3k Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Har en 98 modell 523ia som jeg akkurat har kjæpt full xenon pakke til foran og 2001 look baklykter. Er den dyreste pakka de har på schmiedmann ihvertfall. Det jeg lurer på er om det er noen guider eller lignende til dette på nettet, er veldig usikker angående plassering av tennere og all elektronikken til baklyktene osv.. Kan noen hjelpe meg?? MVH Brede Johansen
aloebiz.net Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Tennerne foran plasseres i egne holdere som sitter bak på frontlyktene... Umulig å ta feil... Elektronikken til baklyktene plasseres i reservehjulsbrønnen midt under reservehjulet... Du har vel fått med sensoren for automatisk høyderegulering og greier også regner jeg med? De monteres på et eget stag på hvert hjul og systemet på deretter programmeres/kalibreres Se litt på dette: http://www.zeckhausen.com/swaybar_replacement.htm
AcE3k Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2006 Tennerne foran plasseres i egne holdere som sitter bak på frontlyktene... Umulig å ta feil...Elektronikken til baklyktene plasseres i reservehjulsbrønnen midt under reservehjulet... Du har vel fått med sensoren for automatisk høyderegulering og greier også regner jeg med? De monteres på et eget stag på hvert hjul og systemet på deretter programmeres/kalibreres Se litt på dette: http://www.zeckhausen.com/swaybar_replacement.htm På for- eller bakaksel? Får litt delte meninger.
Andreas1 Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 På bakakslingen. Lysene skal senke seg når du laster inn bagasje...
oyvin Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 vet at det er på biler med xenon det er automatisk høyderegulering vanligvis, men finnes det på biler med vanlig halogen lykter også? Jeg har en bryter til manuell justering, men når jeg starter går lyktene opp og ned, de finner på en måte riktig stilling virker det som? eller er det bare en slags startprosedyre?
aloebiz.net Skrevet Oktober 11, 2006 Skrevet Oktober 11, 2006 Jeg har sensorer på alle hjul.. både foran og bak og på begge sider...
AcE3k Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2006 vet at det er på biler med xenon det er automatisk høyderegulering vanligvis, men finnes det på biler med vanlig halogen lykter også? Jeg har en bryter til manuell justering, men når jeg starter går lyktene opp og ned, de finner på en måte riktig stilling virker det som? eller er det bare en slags startprosedyre? Dette er samme som jeg har og. Derfor jeg lurer på om det allerede er lagt opp for automatisk höydejustering?
aloebiz.net Skrevet Oktober 15, 2006 Skrevet Oktober 15, 2006 Når jeg starter opp bilen så ser man tydelig at lysene først går ned så justerer de seg opp igjen til riktig posisjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå