shv Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Er en del tråder jeg ikke kommer inn på. Er det noen andre som opplever dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 samm her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Ja, og til tider er det utroolig tregt. Som igår kveld f.eks. (Ikke bildetråd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Har opplevd at jeg ikke får opp enkelte tråder. Skjer ikke ofte men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 jaggu ere ikke bare meg som har problemer med å åpne noen tråder..er ikke mange men er et problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Prøv å vent en stund på trådene dere ikke kommer inn på, som oftest er det bilder fra off-site servere der. I tillegg har jeg sett at det har dukka opp brukere med userbars igjen. Trege tråder uten bilder er det som regel userbarene som er skyld i, så si fra til enten meg, Frode H. eller bmwE9 om dere ser noen med "userbars". Møkkasite det der.. Ellers venter jeg egentlig på en ny server på egen linje, sponsa av en av brukerne her inne.. men den skulle kommet for et par uker siden, så jeg vet ikke om det er noe å ta med i planleggingen lenger. Tar gjerne i mot hjelp, men vær så snill å hold det dere lover. Å "hjelpe" uten å faktisk hjelpe gir meg bare masse merjobb.. det skjer om og om og om igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Gunnar, er bare å fjerne muligheten for å ha bilder i signaturen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Dr_S, det går kun å slå av/på signaturer, samt begrense antall tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Prøv å vent en stund på trådene dere ikke kommer inn på, som oftest er det bilder fra off-site servere der. I tillegg har jeg sett at det har dukka opp brukere med userbars igjen. Trege tråder uten bilder er det som regel userbarene som er skyld i, så si fra til enten meg, Frode H. eller bmwE9 om dere ser noen med "userbars". Møkkasite det der..Ellers venter jeg egentlig på en ny server på egen linje, sponsa av en av brukerne her inne.. men den skulle kommet for et par uker siden, så jeg vet ikke om det er noe å ta med i planleggingen lenger. Tar gjerne i mot hjelp, men vær så snill å hold det dere lover. Å "hjelpe" uten å faktisk hjelpe gir meg bare masse merjobb.. det skjer om og om og om igjen.. Kan som sagt hjelpe deg med hosting eller serverhousing, men tror ikke jeg kan ha en dedikert server på vår kost Ang. dette userbars greiene, så er det vel bare for folk å la vær å hotlinke disse og isteden laste dem ned å hoste dem selv. Siden som har disse omtalte userbars sier det ikke er lov å hotlinke fra dem i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Prøv å vent en stund på trådene dere ikke kommer inn på, som oftest er det bilder fra off-site servere der. I tillegg har jeg sett at det har dukka opp brukere med userbars igjen. Trege tråder uten bilder er det som regel userbarene som er skyld i, så si fra til enten meg, Frode H. eller bmwE9 om dere ser noen med "userbars". Møkkasite det der..Ellers venter jeg egentlig på en ny server på egen linje, sponsa av en av brukerne her inne.. men den skulle kommet for et par uker siden, så jeg vet ikke om det er noe å ta med i planleggingen lenger. Tar gjerne i mot hjelp, men vær så snill å hold det dere lover. Å "hjelpe" uten å faktisk hjelpe gir meg bare masse merjobb.. det skjer om og om og om igjen.. Kva meiner du med å hjelpe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Mente akkurat det som har skjedd nok en gang. Personer som setter masse planer i gang uten at det bilir noe av. Det gir meg bare mer jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå