Gå til innhold

Problemer i forumet?

shv
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Prøv å vent en stund på trådene dere ikke kommer inn på, som oftest er det bilder fra off-site servere der. I tillegg har jeg sett at det har dukka opp brukere med userbars igjen. Trege tråder uten bilder er det som regel userbarene som er skyld i, så si fra til enten meg, Frode H. eller bmwE9 om dere ser noen med "userbars". Møkkasite det der..

Ellers venter jeg egentlig på en ny server på egen linje, sponsa av en av brukerne her inne.. men den skulle kommet for et par uker siden, så jeg vet ikke om det er noe å ta med i planleggingen lenger. Tar gjerne i mot hjelp, men vær så snill å hold det dere lover. Å "hjelpe" uten å faktisk hjelpe gir meg bare masse merjobb.. det skjer om og om og om igjen.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å vent en stund på trådene dere ikke kommer inn på, som oftest er det bilder fra off-site servere der. I tillegg har jeg sett at det har dukka opp brukere med userbars igjen. Trege tråder uten bilder er det som regel userbarene som er skyld i, så si fra til enten meg, Frode H. eller bmwE9 om dere ser noen med "userbars". Møkkasite det der..

Ellers venter jeg egentlig på en ny server på egen linje, sponsa av en av brukerne her inne.. men den skulle kommet for et par uker siden, så jeg vet ikke om det er noe å ta med i planleggingen lenger. Tar gjerne i mot hjelp, men vær så snill å hold det dere lover. Å "hjelpe" uten å faktisk hjelpe gir meg bare masse merjobb.. det skjer om og om og om igjen.. :(

Kan som sagt hjelpe deg med hosting eller serverhousing, men tror ikke jeg kan ha en dedikert server på vår kost :wink:

Ang. dette userbars greiene, så er det vel bare for folk å la vær å hotlinke disse og isteden laste dem ned å hoste dem selv. Siden som har disse omtalte userbars sier det ikke er lov å hotlinke fra dem i det hele tatt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva meiner du med å hjelpe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...