Gå til innhold

Trøbbel med fjernbetjent sentrallås E46

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer meg noe vannvittig over at fjernbetjeninga på sentrallåsen min ikke fungerer lengre. Var innom GS Bildeler for en stund tilbake og spurte om batterier. Sjefen sjøl begynte med en skrutrekker for å dele nøkkelen i 2. Etter litt om og men, så var det en gluping som sa at batteriene i disse nøkklene laddes opp under kjøring, og siden nøkkelen var lite brukt så var det derfor at den ikke fungerte. Greit tenkte jeg og brydde meg ikke mere om det. Men nå de siste dagene, har pina meg nøkkelen som jeg bruker daglig klikka også. Noen som har opplevd dette selv? Og i så fall, hva ble gjort for å fikse det?

Skrevet

Hvilken type nøkkel har du? Den firkantede med sorte gummiknapper, eller den nyere med fargede plastknapper? Mener at det kun er sistnevnte som lader i tenningen. Byttet du batteriet?

MVH

TommyL

Skrevet

Jeg har den sistnevnte nøkkelen, litt avlang med "harde" fargede knapper.

Fikk ikke byttet batterier, fordi Gs Bildeler mente at det var bare å bruke nøkkelen så ville den lade seg opp automatisk. For tiden så låser jeg bilen "manuelt" i låset på dørhåndtaket, men noen ganger så kan jeg bruke fjernbetjeningen til å låse opp, men ikke motsatt

Skrevet

Da må du få de til å feilsøke grundmodulen som styrer sentrallåsen, hadde samme problemet som deg,. De tok ut den lille boksen, feilsøkte og omprogrammerte den, og etter det har alt vært bare velstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...