haddis Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Et til å bli kvitt pipelyden fra rattet, samt en god del til forstilling? Noen som har noen gode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 pipeld fra ratt? du finner en god del "mekartips" på www.autopower.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 pipeld fra ratt? du finner en god del "mekartips" på www.autopower.se Glemte å nevne bil: E36 318 Men uansett....ja har plagsom lyd fra rattet når jeg beveger det....skrike/pipelyd. Nokså vanlig på e36 etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Vet ikke om svaret finnes her men du kan jo lete litt her... http://www.bimmerdiy.com/e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 pipelyd ifra rattet hadde jeg også. det var jordingspunktet i rattet som trengte å smøres med litt smøring.. den ringen som sitter ytters på rattstammen (altså mot deg når du sitter i førerstolen) bare smør inn den med litt smøremiddel. det var det jeg måtte gjøre for å bli kvitt min pipelyd i rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå