Bmw325turbo Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Det er en m20b27 turbo, gikk i fjor som 2.5l men er oppgradert en del i år til blant annet 2.7. Er haltech E6m på den. Startet og gikk veldig fint på gammle mappen men tenkte og justere den litt tryggere for innkjøring (senket tenningen), men etter jeg justerte starter den ikke igjen, selv ikke når jeg legger inn den gamle mappen. Når jeg filer og den holder på og starte slår den tilbake, noen som har tips?
Bmw325turbo Skrevet September 26, 2006 Forfatter Skrevet September 26, 2006 ja virker sånn, men kan ikke sjønne det heller når den gammle mappen er lagt inn igjen!
S3TR Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Det kan være noe med selve tenninga, kanskje noe som har "låst" seg? Sjekk tenninga med lampe om den fortsatt kan justeres. Sjekk alle koblinger/sikringer selv om det virker usannsynlig. Ellers har jeg ikke voldsom greie på Haltech, mulig KRB kan hjelpe? Han er vertfall off. importør i Norge.
T16 Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Er veldig kjent fenomen at Haltech spruter bare plutselig "dør"...
Bmw325turbo Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 Sjekket tenninga med lampe nå, var 12grader for tidlig. Justerte den til rett, men var akkurat lik etterpå!
T16 Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Tenninga skal være bra feil for at du ikke skal få start, eller i det minste inga antydning til start. Så lenge du har gnist så trenger du jo bare bensin, så burde det starte. Så mulig at du mangler styrestrøm til bensin pompa eller at du har feil rekkefølge på dysene. Men som sagt tidligere, er kjent fenomen det der med Haltech at dem plutselig ikke funker som dem skal lengre...tror man må få lagt inn ny software.
Bmw325turbo Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 Fant feilen, haltechen har på en eller annen måte stilt seg på distributør istedet for direct fire så nå er alt i orden igjen Men takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå