Gå til innhold

Lykter på E36


Champ
 Share

Anbefalte innlegg

som så mange andre har jeg fukt i den ene lykta på min E36 318I touring stasjonsvogn 98 mod.

Har vurdert å kansje bytte, vurderer da enten nye lykter med angel eyes , eller å ta opp lyktene som er å få dem mere tett og sette inn angel eyes ringer. finnes det ferdige lyker med angel eyes som passer rett inn i min bil? og er det mye arbeid ?

Hvor kan man få kjøpt angel eyes ringer løse for ettermontering i de gammle lyktene, noen som vet eller har link til slike ringer som passer til min bil?

Er det forresten noen forskjelle på 318I STV og vanlig bil i fronten , eller er det bare bak den er anderledes ? og hva er forskjell på en som er touring og en som IKKe er touring ?

Håper noen kan hjelpe da jeg er helt grønn på slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringer får du kjøpt på ebay blant annet.. gjør et søk på "ccfl" eller noe i den duren så finner du nok noe. Eller bare søk på "angeleyes"

Når det gjelder nye lykter med angeleyes så finnes det ferdig til din bil. Ta deg en titt på www.gsbildeler.no Under ekstrautstyr finner du alt av lykter og diverse. Ikke mye arbeid. Inpro lyktene bl.a med a.e. er bare plug and play ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...