Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ser at det har vært diskutert før og har lest mange tråder her og på bmwccn.

Min 1994 mod E-34 530 ia Touring fusker noe j***vlig. Det startet med at jeg hadde lite olje på automatkassa. Bilen trakk dårlig i bakker og det luktet brent olje. Ringte 4 BMW verkstader og alle var enige om at lite olje var den sannsynlige årsak. Satte bilen inn hos Tronrud i Drammen for å skifte olje og filter på girkassa. Etter 3 dager og 4500 fattigere, skulle bilen være ok. Fungerte bra en ukes tid. Så begynte den å fuske og trekke dårlig. Forferdelig dårlig. Jeg kan sikker krabbe baklengs raskere enn det bilen gikk. Tok igjen en ringerunde og fikk tilslutt beskjed om å koble fra LMM. Gjorde så og bilen gikk som normalt eller tilnærmet normalt. Doblet bensinforbruket men fik da bilen hjem. Kjøpte ny(brukt) LMM. koblet fra batteriet i noen timer og startet bilen. Enormt vanskelig å starte, men det gikk til slutt.

Bilen fusker fortsatt, men funker innimellom. Spesielt etter at jeg står stille og ruser motoren litt. Da funker den normalt noen km igjen. Det smeller litt i potta og ryker litt mye unormalt i eksosen.

Noen som har noen ide om hva dette kan være?

Finner ingen "riktige" eller opplysende svar rundtforbi.

Kan selvfølgelig sette den inn hos Tronerud igjen, men stoler egentlig ikke på dem.

All hjelp og informasjon mottas med stoor takk

Skrevet

snakket med eit verksted omgåande min pga den fusker i starten eg kjøre også men det viste seg at det er bensinfilteret dom har tettet seg.

Du kan sjekke det er kanskje det som gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...