Gå til innhold

e23 BMW 745iA-prosjekt - rustsveising


Dralle
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil tro at Anthrazitgrau-metallic vil passe til bilen, men det blir kanskje litt kjedelig?

Ozeanblau-metallic er også en fin farge, samme med Stratosblau -metallic.

Disse bilene må ha noe med metallic i, hvis ikke så blir det litt rart vil jeg tro.

For å hjelpe litt med hvordan fargene ser ut:

Stratosblau:

http://www.midtnorskgatebil.com/uploads/bilde150.jpg

Anthrazitgrau-metallic:

http://www.storsveen.org/e12/bilder/farge055.jpg

Ozeanblau:

http://www.storsveen.org/e12/bilder/farge054.jpg

Personlig syns jeg ikke den Stratosblau er så skrekkelig på E24, men på E23 som er noe mer "klumpete" bak syns jeg ikke den passer.

Stratosblau er en farge for biler med litt mer sportslig utseende.

Når det gjelder Anthrazitgrau, så synes jeg heller ikke den fargen blir helt ideel.

Men Ozeanblau derimot, den tror jeg ikke kan bli så dum på bilen.

Min mening

Oida, er det slik stratosblauen ser ut ja.

Fikk beskjed om at dette var stratosblau på e21 forumet, men ser nå at den er litt lysere.

Den blåfargen som er på bildet jeg linka tror jeg ihvertfall hadde passa til e23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslag til farger :) fortsett med det! Likte litt den Ozeanblau...

den e21'en det var linka til her... det ligna jo egentlig på den fargen som er på bilen min allerede. :P

Er stratosblau egentlig en BMW-farge? Er ikke det VW- da? Jeg synes den blir litt vel "tekno" (:roll:) på en e23 (den som er på den 6-serien der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst en original BMW-farge ja, etter som jeg forsto. 150 Stratosblau Metallic.

Men det trenger jo ikke være bare BMW som har den, det er jo vel flere som har f.eks. Hennarot og Alpinweiss hvis jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Nå har tråden min havna langt i bakleksa her! har ikke blitt gjort noe særlig heller så... :roll:

men har fått kjøpt inn kvite blinklys i det minste som jeg prøvemonterte i dag. Er ikke helt optimalt slik det skal være enda da sølvfargen i reflektoren har flakna av slik det er helsort bakgrunn...

DSC_0015.jpg

DSC_0017-1.jpg

DSC_0016.jpg

ellers så er 12 stk. "supervippearmer" rett rundt hjørnet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke være redd for mus i bilen ser jeg :)

Tenker du på katta?

LoL, som om den tenker på mus da, tenker bare på kattkuk...

Men hvis du derimot tenker på at garasja er så trang at selv ikke en mus klarer å komme seg inn når bilen står der?

:arrow: Korrekt :!:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ehh.. Hvis dette er seriøst så er du spik spenna gæærn.. Du sprenger ikke en E23 bare fordi du har vært av veien!

Hvis det er kødd, så er du også spik spenna gæærn! En E23 entusiast skal ikke kødde med slike alvorlige saker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...