Gå til innhold

e23 BMW 745iA-prosjekt - rustsveising


Dralle
 Share

Anbefalte innlegg

:lol: var litt tidlig for en aprilsnarr men, da jeg så dette på youtube - og bilen hadde samme farge som min klarte jeg ikke å dy meg :oops:

:wink:

men for pokker det der var vondt å se på :evil: Klart jeg aldri ville gjort det der! :shock: uansett om bilen hadde vært helt finito....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min står trygt i garasja den! Og snart skal jeg ut og ta ut førersetet og golvteppet med kjærlig omhu! Skal bli spennende å se hvordan dørken ser ut ... Må si jeg gruer meg litt siden det er snakk om en 26 år gammel bil :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg de oppgraderte vippearmene mine, som jeg mistenker for ikke å være så veldig oppgraderte likevel...

Muligheten for at jeg har blitt lurt er absolutt til stede! :?

DSC_0003.jpg

det står faktisk FEBI på de... det er vel de som lager de orginale vippearmene til BMW, samt de leverer uorginale (som ser likens ut)...

eneste forskjellen er fargen... ser nesten ut som om de er pulverlakkert... :? Vekta er akkurat samme som noen vippearmer jeg hadde fra før (75g uten bolt og eksenterskive) ... eneste sjansen for at dett kan være bra saker er at de har støpt etter mal fra en FEBI-arm og fargen er annerledes for det har blitt brukt en sterkere legering.. :?:roll:

navla... har sendt en skarpt formulert mail til han som jeg kjøpte de av så får vi se hva han sier... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

På tide å legge ut ei lita oppdatering på mitt (for tiden) saktegående prosjekt...

har tatt ut teppet og noe av støymattene. Største problemet var - tro det eller ei- å få ut gasspedalen :roll: Resten av støymattene får jeg ikke ut før jeg tar ned dashbordet osv... Har muligens fått tak i et langt mer egna skrulokale nå så da håper jeg på fortgang i sakene.

Foreløpig ser det bra ut mtp rust bortsett fra "fotbrønnen" til passasjerene i baksete på begge sider. Bilen har tydelig vært nedpå her siden det er bulket opp (lavt punkt). Ser ut som det har vært forsøkt utbedret med tectyl eller lignende, men tectyl rett på rust holder som kjent ikke...

DSC_0002-2.jpg

DSC_0003-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...