Gå til innhold

e23 BMW 745iA-prosjekt - rustsveising

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå blir jeg litt sjalu merker jeg, du overrasker stadig! :)

Ekstrautgifter er som sagt kjipe, men du angrer nok ikke tilslutt.. ;)

menne.. Hvorfor skal du bli sjalu? Med ny e23 på vei nordover å greier :D

Dette må jo bli bra det...:)

Så lenge jeg ikke kløner det til, så må det bli det ja :)

STEIKE!!!

Snakk om snadderpakke!!!!

Ble helt mo i knærne her jeg nå!!!

Hehe! Har omtrent samme effekt på meg! :P God søse-stemning når det kommer nye deler! Var rimelig ivrig når jeg pakka opp for å si det slik :lol:

alltid digg med ny plåt :D

Godt å se at du har blitt mer entusiastisk i forhold til karrosseri du og ;)

Skrevet

Hehe! Når er det du er i Ålesund da? Er jo ikke lange mølen fra bya til lokalet mitt, så du får gjerne komme innom hvis det passer :) H_Vatn kommer muligens innom i kveld faktisk.

Skrevet
Hehe! Når er det du er i Ålesund da? Er jo ikke lange mølen fra bya til lokalet mitt, så du får gjerne komme innom hvis det passer :) H_Vatn kommer muligens innom i kveld faktisk.

Hadde tenkt meg på kino, men latskapen og god-kakene tok overhånd idag gitt :lol: Men hadde vært artig med et garasje-besøk ja! Når dukker unge Hr Vatn opp da?

Skrevet
Nå blir jeg litt sjalu merker jeg, du overrasker stadig! :)

Ekstrautgifter er som sagt kjipe, men du angrer nok ikke tilslutt.. ;)

menne.. Hvorfor skal du bli sjalu? Med ny e23 på vei nordover å greier :D

Fordi det nok 110% sikkert er rust å sveise på den også.. :lol:

Utover det jeg allerede vet om, såklart.

Skrevet

Hadde tenkt meg på kino, men latskapen og god-kakene tok overhånd idag gitt :lol: Men hadde vært artig med et garasje-besøk ja! Når dukker unge Hr Vatn opp da?

Har spist kaker nettopp jeg og :D Halfdan er vertfall på vei sørover, men jeg vet ikke helt når han dukker opp :P Han er på ferga fra Molde nå.

Skrevet

Ja det vet jo jeg også :P Jeg har jo eid kjerra. Men selvom der er jobb så er den et bedre utgangspunkt enn min. Det sier jeg fordi jeg føler meg ganske sikker på at den er mye bedre i kriker, kroker og på ekle plasser enn min. Ja, du har jo sett bilda ;) Jeg er likevel spent på å se når du tar av framskjermene, der har vi vel ikke full oversikt... Jeg tror/håper det bare er "skjermfestekantene" som må pyntes på der,... men man vet aldri :P

Skrevet

Ja det vet jo jeg også :P Jeg har jo eid kjerra. Men selvom der er jobb så er den et bedre utgangspunkt enn min. Det sier jeg fordi jeg føler meg ganske sikker på at den er mye bedre i kriker, kroker og på ekle plasser enn min. Ja, du har jo sett bilda ;) Jeg er likevel spent på å se når du tar av framskjermene, der har vi vel ikke full oversikt... Jeg tror/håper det bare er "skjermfestekantene" som må pyntes på der,... men man vet aldri :P

Ja, huff... Rust er no dritt :( . Har ikke sett utvikling av rust på den i mitt eie med unntak av høyre hjulbue. Det har "slått igjennom" den gamle klattingen så den må nok erstattes med ny plåt.

///P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...