Dralle Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 Kom pakke fra GS i dag. Resten av det jeg manglet på registeret: kjedestrammer, glidere, drev oppe og nede samt drev og kjede til oljepumpen. Så nå er alt som skal byttes i motoren i boks. Oljepumpe, lager og pakningssett til toppen er det motorbygger som står for. Bygg, motorbygger, bygg!
Dralle Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 liten oppdatering på dette stillestående prosjektet nye kanaler i hus:
Muren Motorsport Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 tøøft! sørg bare for å få behandla det skikkelig så det ikke ruster igjen! kjenner du til "jalla" forresten? hadde en 745 med en litt "uheldig" lakkering! bor i ålesund, men er fra ulsteinvik,
Dralle Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 er det snakk om mange år siden? en bahamabeige(?) 745? importert fra Saudi-Arabia eller noe slikt?
Muren Motorsport Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 stemmer! abu-dabi..! hehe! servicehefte på arabisk!
Dralle Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 Kult! Har prøvd den bilen Rattet som stod i den fikk han av meg. Er bilen i live enda?
Muren Motorsport Skrevet November 2, 2007 Skrevet November 2, 2007 Han solgte den.. var rimelig utslitt hele bilen.. Var ifra ålesund han som kjøpte den skulle jeg mene. så det kan jo hende den dukker opp igjen!
Dralle Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 Har hørt rykter om at den befinner seg på Ellingsøya - ute av drift. Fin historikk på den bilen så den skulle ha blitt tatt vare på! husker du reg. nummer? edit: den var bronzittbeige seff. ikke bahama.
Dralle Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Nye jekkfester: ser ganske stusselig ut der den står - og lite pen.... tok ut ABS-sentralen og fjerna pedalsettet... stort sett det jeg har gjort siden sist I morgen bærer det avgårde til Sjøholt hvor rustsveisinga skal begynne - om det da ikke blir utsatt - IGJEN!!!
///MoePower Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Litt arbeid er bedre enn ingen arbeid. Heldig du som får bilen rustsveiset
Dralle Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 jeg tror det faktisk, men er ikke sikker! Så ut til å trenge litt stell!
Dralle Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 Kjøpte meg nytt/brukt ratt fra Tyskland. Samme som stod i bilen bare dette har helt og pent skinn. Peneste rattet man får til e23 etter min mening
Dralle Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Skrevet Januar 23, 2008 Lite som skjer her. Har funnet en annen rustsveiser/lakker, men gidder ikke å skrive at "nå blir det!", før det virkelig blir! Enda en spoiler har jeg kjøpt meg. Blir enten denne Hartge-spoileren eller BBS på bilen da. Har ikke bestemt meg ennå. Hartge-spoileren er om mulig enda mer sjelden enn BBS. Kostet deretter slik ser den ut:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå