Gå til innhold

e23 BMW 745iA-prosjekt - rustsveising

Anbefalte innlegg

Skrevet

DSC_0538.jpg

Kom pakke fra GS i dag. Resten av det jeg manglet på registeret: kjedestrammer, glidere, drev oppe og nede samt drev og kjede til oljepumpen. Så nå er alt som skal byttes i motoren i boks. Oljepumpe, lager og pakningssett til toppen er det motorbygger som står for. Bygg, motorbygger, bygg! :lol:

• 4 weeks later...
Skrevet

Har hørt rykter om at den befinner seg på Ellingsøya - ute av drift. Fin historikk på den bilen så den skulle ha blitt tatt vare på! :D husker du reg. nummer?

edit: den var bronzittbeige seff. ikke bahama.

• 4 weeks later...
Skrevet

Nye jekkfester:

DSC_0562.jpg

:lol: ser ganske stusselig ut der den står - og lite pen....

DSC_0556.jpg

tok ut ABS-sentralen og fjerna pedalsettet... stort sett det jeg har gjort siden sist :roll:

DSC_0557-1.jpg

I morgen bærer det avgårde til Sjøholt hvor rustsveisinga skal begynne - om det da ikke blir utsatt - IGJEN!!! :o

• 4 weeks later...
Skrevet

Kjøpte meg nytt/brukt ratt fra Tyskland. Samme som stod i bilen bare dette har helt og pent skinn. Peneste rattet man får til e23 etter min mening :wink:

DSC_0590.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Lite som skjer her. Har funnet en annen rustsveiser/lakker, men gidder ikke å skrive at "nå blir det!", før det virkelig blir!

Enda en spoiler har jeg kjøpt meg. Blir enten denne Hartge-spoileren eller BBS på bilen da. Har ikke bestemt meg ennå. Hartge-spoileren er om mulig enda mer sjelden enn BBS. Kostet deretter :?

slik ser den ut:

DSC_0658.jpg

DSC_0657-1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...