kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Behold automaten din, synes disse fungerer godt med den. Fikk montert chip fra jarmo her om dagen, ble betydelig bedre når du slipper att den kutter når du stårter å få akseptabelt trykk Har desvere ikke fått tatt bilder enda, men når jeg ser bilene side om side synes jeg diamantsort ser best ut. Fant foresten ut att polarissilber ikke fines i vannbase Venter på deler til den mexico spileren, så de ser ut som de ordner seg
Dralle Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Skrevet Mars 12, 2008 Koffer ikkje prøve noe nytt og heller lakkere den rød? Imolarød II trur eg den hette. Føler rød blir litt "kræsj" på e23... http://www.bmw-e23-club.de/fo_e23_dienst_01_00.php men takk for tipset meget pen bil og et bra prosjekt!skjønner ikke at du klarer å holde styr på skruer, ledninger og alt det der:P hvorfor ikke skaffe ei manuellkasse med en gang!?!? trur ikke du kommer til å angre, selvom automat er meget behagelig å kjøre med.. du har jo sportskasse og greier, så da går det jo ann takk takk Om jeg klarer å holde styr på ledninger og skruer vil vise seg Automaten skal inn igjen - det er fast bestemt, så det blir å prøve det først Den får seg litt overhaling den også før den skal på plass igjen. Har desvere ikke fått tatt bilder enda, men når jeg ser bilene side om side synes jeg diamantsort ser best ut. Fant foresten ut att polarissilber ikke fines i vannbase Du må få ordna noen bilder!!! ...polaris har jeg utelukka... tror jeg...
knut_olestad Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 E23 er en bil som passer best i mørke farger
Dralle Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 Diamantsvart metallic: bronzittbeige metallic: graphite metallic: arktisblau metallic: delphin metallic: cosmosblau metallic Alpinweiss: Zobelbraun metallic: Polaris metallic:
Astri Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 ikkje sånn rødfarge, men den nye rødfargen du får på f.eks e90. Den e mye finere enn den på linken din. Men diamantsvart e fint det og. Ka med matt svart da?
Dralle Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 Jeg tror jeg vet hvilken farge imolarot er... denne er litt rødere... synes ikke det var så kledelig jeg. matt svart? hvilken farge er det?
Astri Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 hehe, jeg maler alle farger, også svart sto det i ei annonsa ein gang. Hehe Du har rett i det at den røde ikkje kledde så veldig bilen, men om den hadde vært shadowline, og ikkje crome i grill og på fangere så kunne det blitt bedre trur eg. Kanskje noen kan photoshoppa det for deg?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Da har jeg endelig fått ordnet noen dårlige billder.. Den sorte har foresten et blått panser og frontstykke L7n skal så snart arbeidslysten kommer plukkes like langt ned som din, er litt lei siden jeg jobber som billakkerer og oppretter till vanlig..
Dralle Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Skrevet Mars 22, 2008 Se der ja Jeg synes diamantsvart er en grei farge jeg. Er rimelig "skuddsikker" på de fleste gamle BMW'er. Visst lakkerer hadde sport meg i dag hvilken farge bilen minne skulle lakkes i hadde det nok blitt den... men jeg grubler enda Skal du beholde L7'en orginal med USA-fangere osv? Har jo skjedd litt med motoren min forresten. Blokka er vaska, planslipt, borra til 94mm og hona. Veiva, svinghjul og vibrasjonsdemper er balansert. Alt gjort på Autotrim. Bunndelen blir nok satt sammen i nærmeste framtid. Ellers holder jeg på å klargjør dører og slikt for lakk. Gruer meg fælt til å sette på igjen krommen rundt "vinduskarmen" på dørene når de er ferdig lakka
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Har tenkt og beholde L7n orginal ja, den er jo noe så spesielt som en 87 e23 Mulig motoren blir byttet ut med en m106 jeg har liggende å slenge, men noen dager vill jeg bare ha den orginal. Lurer på hvor mange som går her til lands som bare har model betegnelsen L7 i vognkortet? Begge bilene er orginale med higeline innteriør, en silber og en oyster.. Bruker 745in som bruksbil den tiden de tar å få L7n i stand igjen, også er de vel den sin tur Blir vell både dyrt og slitsomt.. Hår begynt å samle deler til L7n men, de går jo ikke helt etter planen når den andre også vill ha Du vet ikke om en hartge spoiler til?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Vist du ikke har brukt hele lagret med penger på 745in så er de bare og kjøpe en till http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-Hart ... 0209156829
Dralle Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Skrevet Mars 22, 2008 Om det hadde vært kroner og ikke $$$ det var snakk om her så kanskje ... du kan høre her om de har flere hartge-spoilere: http://www.bremgo-shop.de/
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Dollaren er jo nesten som kroner nå. Skal bestille overhalte calliptre foran straks, 79 usd for to plus innenlands frakt i usa. følger også med nye oem spes kloser. Bremsene mine har virkelig fått prøvd seg etter jeg montere chip... Gi meg beskjed vis du skal ha.
Dralle Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Skrevet Mars 22, 2008 Tror jeg har sett de caliperne på e-bay? Tenkte å overhale mine selv. Jeg skal kjøre orginalt først, så får vi se hvor lang tid det tar før "mye vil ha mer"-tendensene kommer
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 22, 2008 Skrevet Mars 22, 2008 Overhalte de som står på L7n selv, tror bare pakkningene kom seg på 6-700 + klosser og eventuel overflatebehandling Har du fått jort noe mer med bilen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå