Gå til innhold

e23 BMW 745iA-prosjekt - rustsveising

Anbefalte innlegg

Skrevet

Behold automaten din, synes disse fungerer godt med den.

Fikk montert chip fra jarmo her om dagen, ble betydelig bedre når du slipper att den kutter når du stårter å få akseptabelt trykk :D

Har desvere ikke fått tatt bilder enda, men når jeg ser bilene side om side synes jeg diamantsort ser best ut.

Fant foresten ut att polarissilber ikke fines i vannbase :?

Venter på deler til den mexico spileren, så de ser ut som de ordner seg :D

Skrevet
Koffer ikkje prøve noe nytt og heller lakkere den rød? Imolarød II trur eg den hette.

Føler rød blir litt "kræsj" på e23...

http://www.bmw-e23-club.de/fo_e23_dienst_01_00.php

men takk for tipset :wink:

meget pen bil og et bra prosjekt!

skjønner ikke at du klarer å holde styr på skruer, ledninger og alt det der:P

hvorfor ikke skaffe ei manuellkasse med en gang!?!? trur ikke du kommer til å angre, selvom automat er meget behagelig å kjøre med..

du har jo sportskasse og greier, så da går det jo ann

;)

takk takk :)

Om jeg klarer å holde styr på ledninger og skruer vil vise seg :D

Automaten skal inn igjen - det er fast bestemt, så det blir å prøve det først ;) Den får seg litt overhaling den også før den skal på plass igjen.

Har desvere ikke fått tatt bilder enda, men når jeg ser bilene side om side synes jeg diamantsort ser best ut.

Fant foresten ut att polarissilber ikke fines i vannbase :?

Du må få ordna noen bilder!!! :mrgreen: ...polaris har jeg utelukka... tror jeg... :shock:

Skrevet

Diamantsvart metallic:

2171364581_2882768409_b.jpg

2171364573_a69c7d66cf_b.jpg

2171364533_c67a3199da_b.jpg

BMW-7Series-E23_w36.jpg

DSC005481.jpg

bronzittbeige metallic:

bronzittbeige08.jpg

79911189_2.jpg

graphite metallic:

graphit-metallic02.jpg

arktisblau metallic:

01f2_27.jpg

0238_27.jpg

1423940-bilde5-img_0133.jpg

arktisblaumetallic_04.jpg

delphin metallic:

delphin-metallic01.jpg

cosmosblau metallic

cosmosblau-metallic.jpg

Alpinweiss:

71a0_24.jpg

Zobelbraun metallic:

zobelbraun.jpg

zobelbraun2.jpg

Polaris metallic:

polarismetallic02.jpg

Skrevet

ikkje sånn rødfarge, men den nye rødfargen du får på f.eks e90. Den e mye finere enn den på linken din. Men diamantsvart e fint det og. Ka med matt svart da?

Skrevet

Jeg tror jeg vet hvilken farge imolarot er...

denne er litt rødere... synes ikke det var så kledelig jeg.

96966023_20be2b2a5f_m.jpg

matt svart? hvilken farge er det? :P

Skrevet

hehe, jeg maler alle farger, også svart sto det i ei annonsa ein gang. Hehe

Du har rett i det at den røde ikkje kledde så veldig bilen, men om den hadde vært shadowline, og ikkje crome i grill og på fangere så kunne det blitt bedre trur eg. Kanskje noen kan photoshoppa det for deg?

• 2 weeks later...
Skrevet

Se der ja 8) Jeg synes diamantsvart er en grei farge jeg. Er rimelig "skuddsikker" på de fleste gamle BMW'er. Visst lakkerer hadde sport meg i dag hvilken farge bilen minne skulle lakkes i hadde det nok blitt den... men jeg grubler enda :lol:

Skal du beholde L7'en orginal med USA-fangere osv?

Har jo skjedd litt med motoren min forresten. Blokka er vaska, planslipt, borra til 94mm og hona. Veiva, svinghjul og vibrasjonsdemper er balansert. Alt gjort på Autotrim. Bunndelen blir nok satt sammen i nærmeste framtid.

Ellers holder jeg på å klargjør dører og slikt for lakk. Gruer meg fælt til å sette på igjen krommen rundt "vinduskarmen" på dørene når de er ferdig lakka :?

Skrevet

Har tenkt og beholde L7n orginal ja, den er jo noe så spesielt som en 87 e23 :D Mulig motoren blir byttet ut med en m106 jeg har liggende å slenge, men noen dager vill jeg bare ha den orginal.

Lurer på hvor mange som går her til lands som bare har model betegnelsen L7 i vognkortet?

Begge bilene er orginale med higeline innteriør, en silber og en oyster..

Bruker 745in som bruksbil den tiden de tar å få L7n i stand igjen, også er de vel den sin tur :? Blir vell både dyrt og slitsomt..

Hår begynt å samle deler til L7n men, de går jo ikke helt etter planen når den andre også vill ha :?

Du vet ikke om en hartge spoiler til?

Skrevet

Dollaren er jo nesten som kroner nå.

Skal bestille overhalte calliptre foran straks, 79 usd for to plus innenlands frakt i usa. følger også med nye oem spes kloser.

Bremsene mine har virkelig fått prøvd seg etter jeg montere chip...

Gi meg beskjed vis du skal ha.

Skrevet

Tror jeg har sett de caliperne på e-bay? Tenkte å overhale mine selv. Jeg skal kjøre orginalt først, så får vi se hvor lang tid det tar før "mye vil ha mer"-tendensene kommer :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...