Dralle Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 Bilen er hos Aure Autosenter for rustsveising og lakkering
Dralle Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 Her holder jeg på å sandblåser i underkant av ei dør. Bretter opp falsen der det er antydning til rust og blåser. Tror det blir bra.
Eksos Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 Diamantsvart valget fallt på tilslutt? Blir suverent å se denne bilen i strøken tilstand, og ikke bare demontert på lokalet Hvor mye måtte du punge ut for lakkeringa? Sikler etter enten A-sertifikat eller lakkering når sommerlønna kommer inn på konto, samme farge naturligvis!
Dralle Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Skrevet Mars 23, 2008 Diamantsvart valget fallt på tilslutt?Blir suverent å se denne bilen i strøken tilstand, og ikke bare demontert på lokalet Hvor mye måtte du punge ut for lakkeringa? Sikler etter enten A-sertifikat eller lakkering når sommerlønna kommer inn på konto, samme farge naturligvis! Bilen er ikke lakkert enda den, og farge er ikke bestemt nei. Du og far din får ta en diskusjon og komme opp med et forslag på hva som er bra på e23 Kjekt med innspel. Hva med bmw 086 sort. er redd for det hadde blitt FOR sort. Det jeg også synes om safirsort og carbon-sort (selvom den har litt blåskjær i seg). Cosmos-sort er utelukka siden jeg har det på tds'en, samt broren min har det på bilen sin + en kompis har det på sin. Skal ikke være lett...
frederiCO_87 Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Hva med fargen du hadde på den gamle? bare litt mørkere? utrolig fin farge det. var å så på den når den skulle selges av en annen.
Dralle Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 Gamlebilen (R.i.P) min hadde fin farge ja, men det var en Honda-farge Vil ikke besudle bilen min med slikt Så det blir BMW-farge denne gangen.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Ville gått for diamantsort jeg, passer greit på en gamel bmw den
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Her kommer de noen bilder av en Highline i grei bruksstend bare for å plage deg litt Blir de noen oppdatering snart?
Dralle Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Har du noe senkesett på den bilen der? Så ganske ålreit ut Ikke noe spesielt med oppdateringer her. Bilen er ikke ferdig rustsveisa enda... Ble sagt av de som har bilen inne at den skulle bli ferdig denne uka... vel, vi får se
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 H&R fjærer foran og justert nivåregulering bak. Men bilen oppfører seg som en kenguru bak, så de er mulig nivåreguleringen må vike til fordel for bilstein og senkefjerer..
Dralle Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Hvilken diameter var det på fjøra foran? Blir nok H&R på min bil også Nivåreguleringa er allerede fjerna på min forresten
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 De kan jeg sjekke vist de er viktig, samme som på L7n min Tror jeg må lage justering bak for å få de riktig.. Har tenkt å sjekke om de er noen bilstein frå en annen BMW som kan fungere som kort demmper foran.
Dralle Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Tror det ble levert i 3 forskjellige diametrer på fjøra foran og at det hadde med vekt på bilen å gjøre. 190mm tror jeg var den største. Mener på å huske jeg fann ut at dempere fra e28 og e24 vil passe i fjørbeinet, men om oppsettet blir riktig vet ikke jeg Sportsdemperen til e23 fra Bilstein er vertfall ikke særlig kort.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Da har jeg nokk 190mm siden begge har highline interiør og har en egenvekt på 17-1800kg. Vet att bilstein sport demmperne er lange, måtte få kortet inn de på M3n. JanE24 har sendt meg mål på bilstein sport til e28 så jeg skall sjekke litt når jeg får tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå