Mack10 Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Lyden kommer når jeg ligger i ca 60 km/t og når jeg passeren ca 2000 omdr. Lyden forsvinner med en gang jeg slipper gassen.. Lyden er en svak ulelyd.. Vanskelig og forklare men er det noen som har noen som har en liten anelse?? Trodde kanskje det var kardangen på et verksted og dro på naf test med den og fikk konstatert at det ikke var denne. Det kunne være 100 forskjellige ting sa han og han ville bare latt det være.. Men som daglig bruker av bilen begynner denne ulyden og gå meg på nervene!! Håper det er noen som har et tips til meg!! Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Girkasseolje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 At den må skiftes?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 f.eks eller at kassa er slitt... Men som du selv sier så er det mange muligheter... Hvor langt har bilen gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 127.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 det var jo veldig lite da i grunn..... Spør på BMW verksted og stå på ditt at du synes det er for dårlig!!! Kanskje du har flax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 Stå på mitt om hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Om at de skal fikse det gratis :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 E det Automat kasse eller. Har hatt samme problemet i min automatkasse og da var det opphenget til et filter i kassen som var dårligt.Når det blei skifta var lyden borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 etter min erfaring fra div, så er det enten ett hjulager/opplagring til mellomaksel, eller diffen, prøv å bytt olje på den, det kan hjelpe hvis det er den som uler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Ja det er automatkasse.. Hva kostet det opphenget og fikse?? Og hvordan finner man ut om det er det?? Takker for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 hmm Det koster ca 2000 kroner å få fikset. Det går jo og prøve det, da har du fått skiftet olje også. vist det ikke blir bedre har du jo fjernet et par muligheter. Det neste kan være selve koblingen i kassa, og da snakker vi fort 20000 kroner for å fikse den. Men prøv og gjør det som er billigst som oljeskift her og der samt få skifta filteret... Du merker det ved at det begynner å dure ved pådrag eller ved et vist turtall..Men som sakt er det også samme symtomene på koblingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Andre tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå