mhane Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Utvidet webastoen på min gamle 530d med et utbyggersett til 6000.- hos Autoteam i Bergen. Hadde planer å gjøre det samme med min nåværende 730d. Har hørt på pris hos Autoteam og de snakker om 9000.- + ytterlige 6000.- for å få den fjernkontroll styrt. For den som kan regne så blir det altså svimlende 15000.- Synes dette virker dyrt med tanke på at jeg tross alt har selve webastoen fra før av (standardutstyr). Er det andre her på forumet som har fått fullmontert webasto eller satt på utbyggersett som har priseksempel på hva de har betalt? Noen som vet om andre levrandører i Bergensområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Jeg lurer på det samme... Er ganske stive priser på det her. Vil det lønne seg å gjøre det i utlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 Begynner nesten å tenke på den tanken jeg også, men skal undersøke om det finnes andre i omegn som opererer med litt andre priser. Mener jeg har hørt om fullmonteringer på ned i 4000, men det kan jo være mindre biler/webastoer det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Ja det kan være det, jeg har ikke webasto i min nå men har lyst å ettermontere, har hørt priser opp til 25000,- Kanskje jeg kan finne brukt på en vrakbil, som det går ann å flytte over etter det er blitt tatt servis på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå