Ruggen Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Hjelp jeg trenger en bakaksel som tåler MYE juling til min e36. noen som vet hvor jeg får tak i dette og mulig pris. mulig det er en m aksel eller alpina jeg trenger men hvor f... får jeg tak i dette.
Ruggen Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 nei det er en 91 mod 320 men driver og bytter motor og gear på den nå men trenger en bakaksel som som tåler en del og med sperre
Bimmerlars Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 nei det er en 91 mod 320 men driver og bytter motor og gear på den nå men trenger en bakaksel som som tåler en del og med sperre Tror nok han foreslo M3 bakstell til bilen din
Ruggen Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 mye mulig det men hvor får jeg tak i en sån aksel?
Bimmerlars Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 mye mulig det men hvor får jeg tak i en sån aksel? Tyskland eller BMWCCN kanskje
Mr_Sunde Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 325 har litt kraftigere(Muligens samme tykkelse, men kortere) drivakslinger + diff enn 320. Regner med det samme gjelder for 328 også. Neste steg blir vel M3 bakstilling som nevnt tidligere. Har sett flere M3 understell til salgs her på forumet og på BMWCCN. Ring til KOED i danmark og hør om de har eller får inn noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå