en325ic Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 er d noen som vet ka som e front og rear på pioneer spillerne??? d er snakk om fra spillern til iso pluggen!! du har Grønn\grønn svart lilla\lilla svart hvit\hvit svart grå\grå svart
Arild G. Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 hvit = venstre foran + hvit/sort = venstre foran - grå = høyre foran + grå/sort = høyre foran - grønn = venstre bak + grønn/sort = venstre bak - lilla = høyre bak + lilla/sort = høyre bak -
en325ic Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 tusen tusen takk da har æ fått svar på d æ ville bare lås å jøm denne topicen
Kjell Z3 Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Vær vennlig å lage en overskrivt som henviser til hva det dreier seg om. Det er jo ikke lett for oss å vite hva du trenger hjelp til, det kan bety at du f.eks trenger hjelp til å tørke deg i rompa, eller kanskje bare hjelp til å knytte skoene, ikke godt å vite
en325ic Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 Vær vennlig å lage en overskrivt som henviser til hva det dreier seg om. Det er jo ikke lett for oss å vite hva du trenger hjelp til, det kan bety at du f.eks trenger hjelp til å tørke deg i rompa, eller kanskje bare hjelp til å knytte skoene, ikke godt å vite hadde fått svar på d jeg ville!!! trengte ikke fler svar!! årøv å les hele topicen før du kommer me komentarer..
Mr.Plow Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Ja det er jo jævelig enkelt å skjønne hva dette dreier seg om etter å ha lest hele topicen som er: "Hjælp Fort".....
en325ic Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 jaja er ikke nåkka å diskutere!!! har fått svar på d jeg ville å ferdig me det...
ChrZZ Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Men det kan jo være ANDRE som har samme problem som deg da? Jeg hadde -ikke- visst, at hvis jeg lette rundt, at "hjælp fort" = kabelkoblingsskjema for pioneer gitt..
en325ic Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 er jo bare å starte nu topic da! har man d travelt orker man ikke å lete:)
ChrZZ Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 men for andres skyld i fremtiden, så kan du jo endre tittelen på denne topic-en her (velg ENDRE i selve hovedinnlegget ditt) til noe mer fornuftig slik at andre finner det. Var det som var poenget mitt -nu-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå