wicky124 Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 prøvde ut denne godbiten idag...grom lyd as..denne bilen hadde vel ALT mulig utstyr..iallefall ut ifra det jeg kunne se..og en heeeelt rå lyd as!!!ble dessverre dårlige bilder...men dere ser nå iallefall hva det er; //m fothviler Harman Kardon Anlegg (bra lyd!!) Happy liten gutt i bimmern:) Verdens søteste varebil Strøken(møkkete!) ALFA som er veldig rask..hmm..; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Heftii Gikk den godt i tillegg eller var det bare lyden som var rå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 gikk nok ganske så greit ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Det "smykke av en bil" hadde fortjent blant annet en motor-vask, ser det ut som. Heldi du som fikk mulighet til å prøve en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 motorvask og tepperens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Rå bil, men har hørt flere som har blitt "skuffet" av E46 M3 da de har hatt sinnsyke forventninger som kanskje ikke har blitt oppfylt. Ble det slik for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Åhh, jeg vil også sitte på med e46 M3! Får jo heldigvis gleden i blant av å sitte på med en e30 M3 med e36 3.0 motor Går jo ganske greit det og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 vel..jeg har vært innbitt mercefreak i alle år helt siden pappa hadde en w124 i 1987..og bmw har alltid vært sånn derre blææ bil..hehe..så denne bilen overgikk alle fantasier..he he...gooood bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 mmm pure sechs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Rå bil, men har hørt flere som har blitt "skuffet" av E46 M3 da de har hatt sinnsyke forventninger som kanskje ikke har blitt oppfylt. Ble det slik for deg? Prøvde også en E46 M3 for en stund siden og den leverte så det holdt. Ble ikke skuffa jeg da hmmm NAM NAM NAM Har lyst på en sånn eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Var å så på e46 m3 i dag jeg også. Blir prøvekjøring over helga når toll er betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 varebil...hehe...den ruler gata da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 13, 2006 Share Skrevet Oktober 13, 2006 I dag var jeg ute å testa en 2001 mod M3 som hadde gått 77000km. Jeg må si jeg IKKE var så veldig imponert. Minst like hjulstøy som i min egen, girkassa syntes jeg virka litt slapp og upresis. Dessuten synes jeg ikke den gikk noe særlig mye bedre heller..litt sterkere på lave turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 14, 2006 Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hvis dette var i Norge, har vel ikke du lov å kjøre den bilen med svenske skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå