MpA Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Heisann, har en 320 86 modell, her om dagen fylte jeg 98, dagen etter fylte jeg 95, glemte jeg hadde fyllt 98, så jeg fyllte på 95 får det er vanelig for meg, etter jeg gjorde det, begynte bilen og fjuske, går ikke over 3500RPM en liten stund, så kan det gå alt fra 20 min til 8 min så kommer den og alt virker som normalt, og dette skjedde etter jeg fyllte 98 på bilen uten at jeg var helt tom... kan dette ha noe med det og gjøre eller noe annet, 98`en skal være ute av systemet nå, men den holder på litt sånn enda hjelp!! Takknemelig for alle svar!
Towwy Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Jeg er nok ikke så mye til hjelp nå, men om du fyller 98 eller 95 skal ikke ha noe å si. Skal gå på begge sorter. Har du ikke fått vann på tanken da? Prøvd å hatt på kondensfjerner?
MpA Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 nei det har jeg ikke, mulig det som kan være tilfelle da?
Team Breisladd Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Ville prøvd kondensfjerner ja. Ellers kan det jo være: LMM, fordelerlokk, plugger og kabler.
ChrZZ Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Menne... hva er dealen med slike topics som "trenger hjelp NÅÅÅÅÅ!" og "SE HER!!"?
MpA Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 Fordi at det haster og tiltrekker seg litt mer oppmerksomhet, jeg ville i hvertfall gått inn på den hadde det stått hjelp fort... så ja, visst du hadde noe i mot det kan jeg forandre den liksom, men men..
P.I.B Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Fordi at det haster og tiltrekker seg litt mer oppmerksomhet, jeg ville i hvertfall gått inn på den hadde det stått hjelp fort... så ja, visst du hadde noe i mot det kan jeg forandre den liksom, men men.. Hvordan hadde det blitt her inne hvis alle med "problemer" skrev HJELP, HASTER osv. tror du? Foreslår at du forandrer topicen din jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå