Andreas 750iL Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Det er en 1996 mod, e38 750iL V12 Motor M73 - 5.4L SOHC-24v/V12 326 hk org. Automat sport/Adaptiv drive Den har gått ca 140000km Eu-godkjent, for et par mnd siden Servis 1 er nylig tatt, byttet bærekuler bak+ et stag. Byttet et stag i forstillingen. Det var vibrasjoner i bilen i 80 og i 120 kmt men det var pga manglene senterringer. Det er montert nå. Orient blue lakk Grått skinn int. Komfort seter Alt elektrisk, vindu, rattjustering, frontseter, soltak, gardin bakvindu, multiratt, varme i setene i front, elektrisk justerbare bakseter. Solgardiner i siderutene bak og bakruten Doble ruter rundt om i bilen. Ettermontert navigasjon Pioneer. Større annlegg av Focal. Ikke helt ferig men blir det snart. K&N filter x 2 Angel eyes ettermontert. Hovedlys 8000k Bilen er i veldig god stand Noen som har peiling på hvor mye jeg kan få for den? Her er noen bilder: Front Ringer Navigasjon Motor Side/Bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 fulgt aller servicer på merkeverksted ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 fulgt aller servicer på merkeverksted ? Ja, det er tidligere rimi hagen sin bil. en bilforhandler i tønsberg hadde den i mollomtiden, før meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Skal du selge den allerede? Litt voldsom bil for et ungt par? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Skal du selge den allerede? Litt voldsom bil for et ungt par? Nja, nei skal ikke selge den. Men lurte på verdien av den. Ikke så forferdelig mange ute på markede som jeg kan smmenligne med. Men som jeg har sakt til noen andre så er den jo "alltid" til salgs til den rette prisen vis du skjønner...hehe. Men en skikkelig vinterbil har jeg lyst på... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=29494&highlight= Bilen til dama er en Ford sierra 93 mod 4x4 2,0L Den begynner å skarante, må handle nytt så hvorfor ikke en bmw til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Dette er en sånn bil det er vanskelig å prissette uten at man selv er interessert. Det er en såpass spesiell bil at du må finne den eller de få interesserte med pengene på bok.. og er da veldig avhengig av hva de føler for å betale for den. Eventuelt må du sammenligne med biler i Tyskland og se hva de vil komme på ferdig importert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 rimihagen bilen??hadde ikke han beige interiør?hmm..onkelen min hadde gamle bilen til hagen..og den hadde tre små bulker på førersiden...og en heftig bulk i kanalen..og ett elendig stereoanlegg..men faen så rå bil as...savner den bilen hardt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Dette er en sånn bil det er vanskelig å prissette uten at man selv er interessert. Det er en såpass spesiell bil at du må finne den eller de få interesserte med pengene på bok.. og er da veldig avhengig av hva de føler for å betale for den.Eventuelt må du sammenligne med biler i Tyskland og se hva de vil komme på ferdig importert. Har regnet litt på det her... I eksemplet koster bilen 9000 EUR ca 73800,- NOR Engangsavgiften for dette kjøretøyet blir som følger: Avgift for egenvekt: 156 705,88 Avgift for motoreffekt: 245 003,84 Avgift for slagvolum: 311 634,00 Engangsavgift: 713 343,72 Bruksfradrag (67%): -477 940,29 Vrakpantavgift: 1 300,00 Totalt 236 703,00 MVA (regnes ut av tollverdien): 18 698,00 Engangsavgift + MVA: 255 401,00 Engangsavgift + MVA + Tollverdi: 330 191,00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 rimihagen bilen??hadde ikke han beige interiør?hmm..onkelen min hadde gamle bilen til hagen..og den hadde tre små bulker på førersiden...og en heftig bulk i kanalen..og ett elendig stereoanlegg..men faen så rå bil as...savner den bilen hardt... Det var iallefall det jeg fikk vite av branko auto i tønsberg. Jeg har grått int. som du sikkert ser. Kanskje han har hatt flere... Stereoanlegget har jeg byttet ut...hehe Focal var en god oppgradering ja...Men det kommer mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 hmm..ja da har han sikkert hatt fler...men er det fler noen bulker på bilen`?små steinsprut bulker?og er det doble ruter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Ja doble ruter, rundt om bilen. Litt steinsprut i front av bilen, som er lakert opp. Det er ny støtfanger i front, dama ble pårygget i sommer.. Var bare pastikken som sprakk. 2 så bulker på høyre side vist jeg ikke tar helt feil. Ikke sprekk i lakken, fikses vist fort av en som har peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 hmm..jaja...han har nok hatt flere bilen..men den bulken bakerst ved bakhjulet på passasjersiden i kanalen er heftig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Det er jo ikke verre enn å kontakte Vegvesenets register for bilens eierhistorie. Kan få den tilsendt på mail også om man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Det er jo ikke verre enn å kontakte Vegvesenets register for bilens eierhistorie. Kan få den tilsendt på mail også om man vil. Oki det viste jeg ikke, da skal jeg gjøre det... Kjekt å vite igrunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 500000 ...finn den rette kjøpern du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå