TheMan Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Skiftet i dag en pære i speedometeret på min e34, -91mod. Når jeg hadde montert speedometeret og koblet til tenningen, fikk jeg et nytt problem. Kmtelleren som er digital lyste ikke (kmtallene) men det lyste i nederste halvdel av det digitale displayet, der det står at det er på tide med oljeservice. Når jeg startet motoren forsvinner oljeserviceindikatoren som vanlig og ingenting lyser i det digitale displayet. Når jeg kun hadde tenningen på så kan jeg skimte kmtelleren pga lyset fra serviceindikatoren, og når jeg har kjørt et stykke kan jeg se at den teller km.Tok ut speedometeret et par ganger, kobleet fra og til, og åpnet/lukket det uten noe resultat Hva er galt og hva skal jeg gjøre? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 det er vel pærer bak som lyser opp displayet. så kan jo virke som det er de som har takket for seg. var i alle fall sånn på bordcomputeren på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet September 29, 2006 Forfatter Share Skrevet September 29, 2006 Kan ikke huske at jeg så noen pærer bak det displayet, hele displayet er jo en svart liten boks. Er det mulig å åpne denne og bytte pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå