Schnellfahren Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Jepp, som overskriften sier: Noen som har bilde av en E-36 med Cobra suspension 30/20 senk? Hadde vært til stor hjelp da jeg vurderer dette settet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 29, 2006 Forfatter Share Skrevet September 29, 2006 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 30/20 høres lite ut.. 60/40 er penest på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 er enig med dr_S.. er fint(har det selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 30, 2006 Forfatter Share Skrevet September 30, 2006 Har sett en del på bilen til Morten318 her på forumet, den har jo 60/40. Jeg syntes det blir altfor lavt. Penest på E36 syntes jeg er 40/15, men finner ingen komplette sett som senker dette som ikke koster skjorta. Er jo også litt i tvil om man ser forskjell på fks Cobra 30/20 og hvilket som helst annet sett som fks skal senke 40/15.... Varierer mye fra sett til sett, derfor kunne jeg tenke meg å se bilde av en som har det først. Så da er det bare å øse ut med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 jeg har 40/15 på min...h&r! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 her er min bil med H&R 40/15 og bilstein dempere. fjørene kostet ca 2000,- og demperne ble ca 4500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Jeg har 30/20 cobra fjærer på min.. Føler det er mer 50/30.. Men leverandøren forklarte med at dette var ekte tall og ikke noe jamex tall. Hadde 40 - 40 jamex på en e30 jeg hadde og den ble bare 1 cm laver bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 prebols, sykt strøken coupe du har! Elsker M-paralell felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Tru hvordan FK hødejusterbart 50-70 mm coilover sett blir på E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 hvorfor justerbart når man kan ha som prebols sin vanvittig pene !? den var faen meg pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Takk takk Den er til salgs også forresten, til rett pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Tusen takk skal du ha Prebols Er enig med deg at dette så ut som mye senk ihht til oppgitte tall... Men så for all del meget bra ut Jeg hadde tenkt å gå for Cobra dempere og fjører. Så under "månedens bil" at du hadde gule Koni. Hvor stivt er det å kjøre med? Og hvordan er kjørehøyden? Problemer med fremkommelighet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Synes bilen til Prebols var veldig pen, bortsett fra det så litt snodig ut med så høy bak-fanger. Det gjør spesielt utslag når man ser fra siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Synes bilen til Prebols var veldig pen, bortsett fra det så litt snodig ut med så høy bak-fanger. Det gjør spesielt utslag når man ser fra siden. Så du mener man skal sette på slike latterlige styling-fangere?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå