Ingebrigtsen Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Hallo Har en e34 som har den vanlige sykdommen med at vindusviskerne slår i panseret når de går, skikkelig plagsomt i grunn Hva må man gjøre for å fikse dette? bytte alt av overføringer eller er det noe foringer og greier som kan byttes? hvor lønner det seg og handle dette? Tar gjerne en liten fremgangsmåte på hvordan jobben utføres å
haakon Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 juster opp panseret funka på min,men gjorde det fordi jeg trodde viskermotoren måtte skiftes noe jeg ikke hadde råd til da. malerbakken derimot mente det var en fjær(?) som var slakk. husker ikke heelt nøyaktig hva han sa,men var visst en enkel feil dog litt knotete å få til
Ingebrigtsen Skrevet September 29, 2006 Forfatter Skrevet September 29, 2006 Hehe litt lettvint løsning kanskje:) Men jeg syntes liksom viskeren slår så hardt så det virker jo som den går for langt ned..
Puyol Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 Hva med å justere opp armen til vindusviskerne? Gjorde det på min, funka fint det
Jan e34 Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 Hvis vinduviskerne slår i panseret pga. slark, og det ikke hjelper å justere armen til viskerne (den venstre går utenfor ruta) må du bytte hele mekanismen.
Arimanni Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 Må nok bytte heile vindusviskermekanismen ja. Eg lagg nokre skiver imellom no i mellomtiden på min, og det funka til ein viss grad.
Bjørn 320 Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 Er det noko slark i greiene? Viss ikkje er det mogleg at vindusviskar"armen" kan justertast. Har justert denne på ein Volvo som også gjekk for langt ned. Der var det berre å løyse ein mutter, snu på armen og stramme mutteren igjen når viskarane stod passe langt oppe på ruta. Men om BMW har like enkelt patent er eg ikkje sikker på...men er vel verdt ein sjekk
Ingebrigtsen Skrevet September 30, 2006 Forfatter Skrevet September 30, 2006 Har titta på det nå og det er slark i lageret som di pinnene som viskerarmene sitter skrudd på.. Hmm må jeg bytte hele overføringssystemet da el? hvor lønner det seg og kjøpe det?
Arimanni Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 http://norway.schmiedmann.com/info2/mas ... eriesID=11 1800 + frakt.
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2006 Det er ikke mulig å bare bytte lagere da, noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå