Arild G. Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Har en 2 dørs e30 facelift og vurderer å bytte ut hele interiøret pga at det er blått og førerstolen er slitt hull i. Lurer derfor på om hva som passer til min bil fra andre e30 modeller. Tipper at framstolene, baksetet og dørsidene passer fra alle 2 dørs biler, men passer panelene bak fra en e30 før facelift (1988) eller fra m3 ? og er gulvteppet likt på alle e30? noen som har peiling på dette?
oddis Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Det meste passer om hverandre. Baksetet på 2 dørs er mer fyldig og vinkelrett i forhold til 4 dørs, noe som gjør at ved montering i 4 dørs så vil det bli ørlittegranne dårligere plass i baksetet. Dette var ihvertfall det jeg kunne se da jeg monterte baksete fra 2 dørs. Framstolene passer om hverandre uansett.
Christer Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 sånn som jeg gjorde det på min så passe alt om hverandre med unntak av dørpaneler og at stolene ikke har vipp, hvis da interiøret kommer fra 4 dørs
Peer Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 Må jo være et helvete å komme i baksete uten vipp på framstolene?
jornab Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 Baksetet fra en cabriolet passer ikke over til de andre.
Arild G. Skrevet September 29, 2006 Forfatter Skrevet September 29, 2006 takker for svar. det er egentlig gulvteppet som er mest interesangt å vite om passer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå