Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.. Lurte på om noen vet hva som kan være feil når varmeapparatet varierer mellom varm og kaldluft? Kan det være en ventil som ikke funker som den skal?

ps.Håper på et kjapt svar,ikke lenge igjen til det e 50- grader her :)

Skrevet
Ekspansjonstanken virker fuktig i nedre kant, syns jeg har hørt at 3-serien har plagdes litt med at det kan bli lekkasje i tanken.

Kan nok stemme...hadde lekkasje i min, der var lekkasjen akkurat i overgangen mellom radiatoren og den svarte plast-delen mellom radiator og eksp.tank.

Skrevet

Hadde samme problemet, endte med å bytte radiator i går kveld. Tok toppen et kvarter. Hadde lekkasje rundt den nedre slangen på høyre side nede på eksp.tanken. Hyppig drypping ja... Selv om hjulet sto på kaldt fikk jeg varmluft opp på ruta, men kald dersom jeg vrei bryteren på å blåse i kupéen. Brukte opp 4 liter vann på 1-2 døgn og bilen gikk varm...

Er bare å lufte godt så funker det bra:) Med tett radiator vel og merke da :wink:

Skrevet

stemmer nok det folk sier ja at det er en dorlig på e36, men får vær ting det er noe galt med hører jeg at det er en svikt på e36 osv hehe :P

btw : hadde samme problemet jeg! byttet radiator så ble det knall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...