vegarde Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Hallo.. Lurte på om noen vet hva som kan være feil når varmeapparatet varierer mellom varm og kaldluft? Kan det være en ventil som ikke funker som den skal? ps.Håper på et kjapt svar,ikke lenge igjen til det e 50- grader her
karlsen Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 kan være luft i kjølesystemet ditt... hatt de greiene der en del ganger med tidligere biler... var luft i systemet da
vegarde Skrevet September 29, 2006 Forfatter Skrevet September 29, 2006 Ekspansjonstanken virker fuktig i nedre kant, syns jeg har hørt at 3-serien har plagdes litt med at det kan bli lekkasje i tanken.
karlsen Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 mulig det, kan komme luft til, prøv å luft systemet, kan hjelpe det
Bjørn 320 Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 Ekspansjonstanken virker fuktig i nedre kant, syns jeg har hørt at 3-serien har plagdes litt med at det kan bli lekkasje i tanken. Kan nok stemme...hadde lekkasje i min, der var lekkasjen akkurat i overgangen mellom radiatoren og den svarte plast-delen mellom radiator og eksp.tank.
Odland318is Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 Hadde samme problemet, endte med å bytte radiator i går kveld. Tok toppen et kvarter. Hadde lekkasje rundt den nedre slangen på høyre side nede på eksp.tanken. Hyppig drypping ja... Selv om hjulet sto på kaldt fikk jeg varmluft opp på ruta, men kald dersom jeg vrei bryteren på å blåse i kupéen. Brukte opp 4 liter vann på 1-2 døgn og bilen gikk varm... Er bare å lufte godt så funker det bra:) Med tett radiator vel og merke da
Dirty Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 stemmer nok det folk sier ja at det er en dorlig på e36, men får vær ting det er noe galt med hører jeg at det er en svikt på e36 osv hehe btw : hadde samme problemet jeg! byttet radiator så ble det knall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå