jml///mpower Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 vurderer og pulverlakkerre felgene i hvitt? noen som tror dette kunne blitt bra?
jml///mpower Skrevet September 29, 2006 Forfatter Skrevet September 29, 2006 meget dårlig bilder her da, farget bare felgene fort og gale i paint for å c hvordan det ble i hvitt... håper på tilbakemeldinger
Ivanrogov Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 Litt hjelp. Paint er ikke det beste prog og bruke..
Odland318is Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 Hadde nok muligens styrt unna her, men kan selvsagt bli bra. Men det er jo smak og behag. Men hvite felger er et rent helvete å prøve å holde rene. *grøss*
B.E.E. Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Så faktisk en E-30 i dag med nettop hvite felger. For å være helt ærlig så ikke det noe særlig ut...men smaken er delt, selv har jeg felger der eikene er lakkert i bilens farge
Andreas1 Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg synes hvitt er finest på AC Schnitzer og andre designmessig "myke" felger med kant, men du kan jo photoshoppe litt mer først så får du et enda bedre bilde (da også med bilder tatt på skrå). Jeg tror ikke jeg ville gjort det på den felgtypen du har...
jml///mpower Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 Etter mye om og men tror jeg, at felgene forblir slik de er, da jeg har funnet ut att de blir bedre slik de er, kanskje felgbytte istedet, noe med kant e.l men takk for synspunkter osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå