Gå til innhold

Original E46 sub selges - uåpnet i eske


 Share

Anbefalte innlegg

Original E46 sub selges - uåpnet i eske

skal være bak midtarmlene der hvor skipose bruker å være.

så slipper du at den tar opp plass i bagasjerom.

Selger høystbydende over 1500kr,-

kjøpt ny på butikk 27september , men fikk ikke til bruke det i min bil (trodde sku passe på e36 også). å går ikke an få levert tilbake til butikk i.o.m. de bestilte fra tyskland.

koster ny nærmere 2500,- kr

send melding eller ring på 91822230 eller send epost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kopler bare på med vanlige høyttaler kabler for signal å en forsterker av hva du ville ønske med pluss og minus.

veldig enkel å montere da den er laget for å kunne festes bak midtarmlene så det går veldig lett..

noen bilder var ikke så lett å finne. men er ikke så mye å se.

er en 8" sub element som blir gjemt bak midtarmlene baki og kommer ikke til å være synlig i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var og sjekket litt på bmw ang denne da jeg var int i og kjøpe den.. kan jo komme medlitt utfyllende info...

den kan kun monteres i e46 cab. det mo og kjøpes en festebrakett\plate til 750nok. den må ha en forsterker som kan koblest til høytalerkablene for og få signal. denne koster orginalt 7500nok men kan skaffe en uorginal hos en bilradioforhandler for 1000. so di.. jeg kan derfor ikke kjøpe den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så da lyver de på bmw altså???

coupe har subben sin under hattehyllen der det er 2 stk i en sort kasett som festes under den. og jo du ma ha den orginale feste platen siden det ikke er fester der orginalt. jeg fikk tegninger og alt hos bmw på hvordan denne skal monteres og den passer KUN i cab biler... jeg hadde da gjerne ikke skrevet innlegget mitt over vist jeg ikke hadde sjekket det ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...