p10 Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Okei... vil ha litt fyldigere lyd i touringen min, men har ikke lyst å ofte det lille bagasjerommet for å få det! Noen som har tips? Hvor store høytalere får jeg plass til i taket bak? Kan jeg bygge inn en sub på venstre side bak? Takk for alle tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Bagasjeplass? Skal du med da, smugle sprit? Nei, da. Mener det er 5,25'' bak på touring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet September 30, 2006 Forfatter Share Skrevet September 30, 2006 Bagasjeplass er kjekt å ha... Er det mulig å få plass til noen store høytalere framme da? Alternativet er å hive ut reservehjulet og bygge kasse der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hvis det er på touringen som på sedanen så er det nok ikke plass til så veldig mye mer enn 5,25'' framme heller. Fjerne reservehjul er jo alltid en mulighet, jeg måtte det da jeg felte ned ene forsterkern min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRTouring Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Har støpt en kasse i reservehjulsbrønnen på min touring. Det fungerer veldig bra, har støpt slik at jeg kan ta ut hele kassen. Lagde bare en avstøpning av brønnen og bygde opp kasse og plass til basser 10" og forsterker og kondensator. Bare og koble vekk strømmen og hele kassen kan løftes rett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå