Riefarn Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Har satt i anlegget i bilen igjen, vært ute av bilen en god stund nå... men samme utstyr. Koblet alt som det skal, men kondensator viser bare LO i displayet og forsterkeren får da ikke strøm... Ladet batteriet og målte spenning til 14V framme i bilen.... Må jeg kortslutte kondensatoren? Da må det vel brukes motstand? Gjelder en MDS 1F. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 skal jo ikke være nødvendig å kortslutte kondensatoren. forsterkeren får strøm uansett om kondensatoren funker eller ikke. sjekk sikringa på plusskabelen å sjekk jordinga så finner du sikkert ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 30, 2006 Forfatter Share Skrevet September 30, 2006 skal sjekke tenkte faktisk ikke over sikringa på + kabelen.. takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet September 30, 2006 Forfatter Share Skrevet September 30, 2006 Sjekka nå, men alt er som det skal, bortsett fra at det fortsatt viser "LO"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Du skal ikke se bort ifra at du må lade opp igjen kondensatoren ved å bruke motstanden. men dette skal du kun behøve hvis du har tømt den for strøm sist du brukte den.. Men forsterkeren skal vel få strøm forde tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Har jo ikke vært brukt på en stund, men får se hva jeg finner på. Hva slags motstand er det snakk om, 100ohm eller? Forsterkeren har et grønt og et rødt lys, lyser bare rødt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 tror du må sjekke over koblingene dine en gang til. hvir det røde lyset på forsterkeren lyser så kan det være et tegn på dårlig gjording. tro men jeg har koblet mange annlegg å feilsøkt en masse. har bygd selv i min E34 å da når de røde lysene i forsterkerne lyste så hadde gjordinga hoppet av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 som sendt i PM, fikset nå... hehe... koblet en del anlegg jeg også, men aldri opplevd det her før, hehe.... sikkringer er rare skapninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå