-Cain- Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 Hei! Jeg har fått et periodisk problem på min 325. Bilen skal inn på verksted, men jeg spør her allikevel, kanskje noen har hatt samme problem? Saken er: Av og til, når jeg skal starte bilen så hører jeg bare et klikk. Ingenting slår inn og bilen må somregel skyves i gang. Hver gang dette skjer så nulles klokka og datoen ut inni bilen. Ladespenningen på batteriet er sjekket og det er ok. I tillegg så hadde jeg folk fremme og så nedi motoren og starteren gikk visstnok rundt. Nå lurer jeg på: Kan dette være startrele som er gåent eller tenningslåsen som begynner å bli slitt? Bilen starter somregel på første ellers, men tydelig at noe begynner å bli slitt.
E36Cab1 Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 Er dårlig kontakt på hovedstrøm virker det som,kansje jording.
-Cain- Skrevet September 30, 2006 Forfatter Skrevet September 30, 2006 Mjo kan være. Bilen får samme symptomer som når man kobler fra batteriet, så det må nesten være en svikt et sted.
Aracna Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 har en kompis som hadde akkurat det samme problemet på sin e46. Etter et nytt batteri, var problemet borte.
-Cain- Skrevet September 30, 2006 Forfatter Skrevet September 30, 2006 Ok. Men testet batteriet på et verksted og det fungerer som det skal. Får se på Mandagen om de finner ut av det.
Mr.Plow Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 Er batteripolene rengjort? Kan få problemer hvis det er mye irring.
-Cain- Skrevet September 30, 2006 Forfatter Skrevet September 30, 2006 Polene er ok, batteriet irrer ikke noe særlig. Jeg får se på mandag om de finner ut av det. Tipper det er dårlig kontakt et sted.
Bjørn 320 Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 Prøvd å måle batterispenningen mens du køyrer startaren?
kuanov Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 Prøv å få låne deg et nytt batteri da, for å se om det blir bedre likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå