325i-Handicapraser Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Bror min vurderer og kjøpe en 88 modell 535i! Hva bør man passe på ved kjøp av denne? Og er detta gode biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Alle vanlige E34-ting.. risting i 80-120, fungerende varmeapparat i alle trinn, knekte bakfjærer, utslitte dempere, slark i styring, og alt annet som er normalt på en 18 år gammel bil, som selvfølgelig rust. Typiske steder er inni/rundt tanklokk, skjermer, kanaler, og nede på dørene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet September 30, 2006 Forfatter Share Skrevet September 30, 2006 Okey Er 535`n sprek eller? Pleier det å væra mye tull med M30B35 motora? Bilen koster 45000kr og har gått 230 000km, men er nyoverhalt motor på`n! Er 45 000, noen upris?? Takker for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Okey Er 535`n sprek eller? Pleier det å væra mye tull med M30B35 motora? Bilen koster 45000kr og har gått 230 000km, men er nyoverhalt motor på`n! Er 45 000, noen upris?? Takker for svar... sprek og sprek..flytter vertfall på seg har hat sjøl 535i som va over 300000 på tellaren og ikke noe problem med den B30B35 motoren og ikke minst kjørekomfort som var på den,45 lapper er ikke noe upris visst bilen ikke har noe spes med rust og problem med motoren.min va angrepet med rust i kanaler spesielt ved jekkfesta.visst det blir kjøp så regner med at du legger ut bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Det er ikke noen sportsbil, for å si det sånn. En sprinter fra 0 er de ikke, men de trekker godt i fart. Sterk landeveiscruiser vil jeg si er bra karakteristikk på den. Men om det er det det står på, så er det ikke noe problem å dra løs bakhjula. Riktig nok har jeg annen utveksling og litt annet motoroppsett enn hva en vanlig E34 535i har, men tror nok ikke det blir så ulikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå