? Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 hei! finnes det bixenonlys til 98 mod e39, til ettermontering? vi har allerede vanlig xenonlys, men skulle hatt xenon på fulltlys også. selges de fabrikknye ifra feks hella, eller er det lett og få taki brukte? mye stress og montere? MVH Thomas... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Hva jeg vet så finnes det ikke noe komplett sett med bi-xenon til E39. Tror det da evt må bygges inn manuelt på de eksisterende lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
? Skrevet September 30, 2006 Forfatter Share Skrevet September 30, 2006 Hva jeg vet så finnes det ikke noe komplett sett med bi-xenon til E39. Tror det da evt må bygges inn manuelt på de eksisterende lyktene. jaha ja, mhm. bygge inn manuelt, DET er mye stress. finnes det kanskje uorginale "påbyggningsett" kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 http://www.fremtidenslys.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg monterte xenon fra dybvik med 50W ballast i min E39 i vår i fjernlysene! KANONlys!! Anbefales!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg monterte xenon fra dybvik med 50W ballast i min E39 i vår i fjernlysene!KANONlys!! Anbefales!!!!!!! Hvordan gjorde du monteringen av disse i forhold til den litt spesielle typen pæreholdere som E39 har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Du må ødelegge de pæreholderne.. Tok en avbiter og rev ut innmaten og tok bort det brune "dekselet" på baksiden akkurat i bøyen der for å få ledningene igjennom. I og med at det ikke er metall de festene rundt pæra og de er tykkere enn det metallet på en vanlig H7 pære så my du file bort de små "plaststøttene" som er der pæren skal hvile eller får du ikke plass til de. Når du er ferdig med det jeg sa nå så tar du elektrikerteip eller vulkteip og teiper rundt ledningen på baksiden slika at det blir helt tett... Koble opp ballastene og koble det opp slik det står og du har nå dagslys om natta også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Ta en titt her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=30682&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Har du facelift-lykter på din bil forresten? Hvis ikke så er det en annen pæretype på fjernlysene enn det jeg har.. Du har da HB4.. På faceliftlyktene er det H7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå