Lenny Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Som sagt ønsker og kjøpe en org kam til 323. må være i bra stand. Noen som har en liggende og slenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_327i_turbo Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 du kan få en til meg viss du kan hente den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenny Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hvor i landet ligger ørland? ett stykke utenfor Trondheim? eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_327i_turbo Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 10 mil fra trondheim,langt unna sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenny Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ett stykke unna det ja. jeg bor 10 min fra jessheim/15 min fra gardemoen. så det blir litt veldig langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå