Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beltene forran i coupe'en min er noe slappe.. di bruker veldig langt tid på og rulle inn etter man har tatt di av seg.. er veldig irriterende dette..

Går det ant og gjøre noe med det, eller må jeg bytte beltene?

Skrevet

Ja trur æ hiv mæ me på denne diskusjon også :) hehe samme problem iriteranes ja.... får vel bare hive sæ i demontering! å se ka d er!

men har hørt at man kan dra d helt ut å vaske d så kan d gå lettere tilbake, men d funka ikke før min del :cry:

Skrevet

Jeg hadde samme greia på beltet på førersida for litt siden.

Det eneste jeg gjorde var å dra beltet helt ut flere ganger. Plutselig så strammet det seg av seg selv og ble like strammt som nytt :) Håper dette hjelper for dere.

Skrevet
Jeg hadde samme greia på beltet på førersida for litt siden.

Det eneste jeg gjorde var å dra beltet helt ut flere ganger. Plutselig så strammet det seg av seg selv og ble like strammt som nytt :) Håper dette hjelper for dere.

Får prøve dette tipset da ja:) er veldig irriterende at di ikke ruller inn, særli siden det er coupe, å di blir liggende å slenge.. vet ikke hvor mange som har snubblet på tur ut fra baksetet:p

Skrevet

har prøvd og dra beltene helt ut flere ganger nå, på begge sider.. ble ikke bedre:(

Har prøvd og vaske di også.. er vel bare å begynne å demontere da:/

EDIT

Den drar foresten beltet flott inn til ca halvparten gjenstår..

Skrevet
har prøvd og dra beltene helt ut flere ganger nå, på begge sider.. ble ikke bedre:(

Har prøvd og vaske di også.. er vel bare å begynne å demontere da:/

Ville prøvd Tunap, før du begynner å demontere, den skal glatte ut og smøre overflaten på beltene, uten at de blir fettete eller klissete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...