tovik Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 Beltene forran i coupe'en min er noe slappe.. di bruker veldig langt tid på og rulle inn etter man har tatt di av seg.. er veldig irriterende dette.. Går det ant og gjøre noe med det, eller må jeg bytte beltene?
Analex Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 E36 ja? Jeg lurer på det samme selv, fint om noen har tips.
en325ic Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 Ja trur æ hiv mæ me på denne diskusjon også hehe samme problem iriteranes ja.... får vel bare hive sæ i demontering! å se ka d er! men har hørt at man kan dra d helt ut å vaske d så kan d gå lettere tilbake, men d funka ikke før min del
-Sammy Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg hadde samme greia på beltet på førersida for litt siden. Det eneste jeg gjorde var å dra beltet helt ut flere ganger. Plutselig så strammet det seg av seg selv og ble like strammt som nytt Håper dette hjelper for dere.
tovik Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg hadde samme greia på beltet på førersida for litt siden. Det eneste jeg gjorde var å dra beltet helt ut flere ganger. Plutselig så strammet det seg av seg selv og ble like strammt som nytt Håper dette hjelper for dere. Får prøve dette tipset da ja:) er veldig irriterende at di ikke ruller inn, særli siden det er coupe, å di blir liggende å slenge.. vet ikke hvor mange som har snubblet på tur ut fra baksetet:p
Tommy Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 Dere kan prøve med Tunap Interiør rens, den skal fungere greit til å fikse dette, bare trekk ut beltet, og spray på. Skroll litt ned på siden, å les om Tunap premium interiørrens. http://www.osbildeler.no/produkter.asp? ... e=Bilpleie
tovik Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2006 har prøvd og dra beltene helt ut flere ganger nå, på begge sider.. ble ikke bedre:( Har prøvd og vaske di også.. er vel bare å begynne å demontere da:/ EDIT Den drar foresten beltet flott inn til ca halvparten gjenstår..
Tommy Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 har prøvd og dra beltene helt ut flere ganger nå, på begge sider.. ble ikke bedre:(Har prøvd og vaske di også.. er vel bare å begynne å demontere da:/ Ville prøvd Tunap, før du begynner å demontere, den skal glatte ut og smøre overflaten på beltene, uten at de blir fettete eller klissete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå