BmMm3 Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 U LÅST 6230I SELGES TIL HØYSTBYDENDE. TELEFON, BILLADER, OG ORGINAL LADER MEDFØLGER. NETTOPP HATT TELEFONEN INNE TIL SERVICE OPPDATERING SÅ DEN IKKE GÅR SÅ TREIGT SOM DI ANDRE AV DISSE TYPE TELEFONENE. PENT BRUKT, SØLV DEKSEL.
BmMm3 Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2006 Hehe, vær nå litt seriøse da folkens!! Telefonen er god som ny .. men fikk firma telefon her om dagen, så jeg har ikke behov for den..
-Anders- Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 føler at annonsen skriker til meg.. med det så hører jeg også et bud på 110 kr
BmMm3 Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2006 kjøpte telefonen for en mnd siden for 1500 kroner.. så tenkte den iallefall er verdt 1000 lappen.. Hvis ingen er interesert eller gir et slikt bud legger jeg den heller ut et annet sted for salgs Noen intereserte ??
Hankook Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Som du sikkert har merket, så var ikke mobilen din veldig ettertraktet, så hvis du skal selge her, må du nok ned i pris
Anni85 Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 kjøpte telefonen for en mnd siden for 1500 kroner.. så tenkte den iallefall er verdt 1000 lappen..Hvis ingen er interesert eller gir et slikt bud legger jeg den heller ut et annet sted for salgs Noen intereserte ?? hvor mye skal du ha for telefonen minimum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå