Towwy Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Noen som vet om det går ann å få tak på setetrekk til slike stoler? Eventuelt hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Ah, Lurer på det samme!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Beste løysninga er vel berre å få en skredder til å trekke oppigjenn.. da kan du jo f.eks ha skinn og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 dem får du kjøpt nye hos bmw... jeg kjøpete nye hos gs ifjor. ikek så dyrt heller. enmer det var rundt 2 lapper pr stol for alt av trekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 2 laken for trekk til en stol? Oi, like mye som hele bilen kostet det Tror jeg klarer meg litt lenger med de jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Mener det koster 7-800 for sitteputa. Trenger ikke nødvendigvis bytte på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 jeg har kjøpt mine på jøntvedt i tønsberg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå