Gå til innhold

BMW M3 m/ Turbo og Komperssor.

sundan2k
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har heller ikke sett den før.

Og jeg la også merke til nettingen bak der, ikke bra. Og kjøre slik på en plass som det der synes jeg heller ikke noe om.

Men den funket da greit så det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke sett den før.

Og jeg la også merke til nettingen bak der, ikke bra. Og kjøre slik på en plass som det der synes jeg heller ikke noe om.

Men den funket da greit så det ut som.

Var ikke den beste plassen å kjøre på nei, og de låste jo hjula hele tiden så det ut som. Virka som sjåføren ikke hadde helt kontroll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk styggfort, men forferdelig lyd av motoren da, på tomgang. Og den kompressoren minte meg om sånne gamle brannbiler, der de hadde en sveiv som sirene.

Sånn lyd er det nok i stortsett alt av kompressorer.. Så det var nok ikke motoren du hørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke slik lyd i Maze sin bil. Kompressoren i E46`n viner noe sinnsykt i forhold til den som sitter i bilen til Maze. Har hørt den live, og tror jeg hadde blitt lei den lyden etter 2 min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke typisk skrukompressorer som lager slik ambulanselyd?

Og det stemmer at mAZE ikke har av de verre kompressorlydene.. hørte lite og ingenting til kompressoren da jeg stod på flaggposten selv om det ble gitt på litt etter S-kombinasjonen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...