sundan2k Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Vet ikke om denne har vært her før på forumet, men jeg kom over en film der gutta hevder at denne M3'en har både kompressor og turbo. Last ned og se: http://www.stylingkompaniet.se/fil-arkiv/filmer/325ny.wmv Virker på meg som om de bremsene ikke er oppgradert, men nå er ikke jeg noen proff på biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Gammelt nytt egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Har faktisk ikke sett den der før. Virka som den ville sparke fra iallefall og jeg mener iallefall var oppgraderte bremser fremme av typen Brembo. Men hvorfor skal de gjøre seg flid andre plasser når de ikke klarer å kutte nettingen i bakfangeren rundt pottene ordentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg har heller ikke sett den før. Og jeg la også merke til nettingen bak der, ikke bra. Og kjøre slik på en plass som det der synes jeg heller ikke noe om. Men den funket da greit så det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg har heller ikke sett den før.Og jeg la også merke til nettingen bak der, ikke bra. Og kjøre slik på en plass som det der synes jeg heller ikke noe om. Men den funket da greit så det ut som. Var ikke den beste plassen å kjøre på nei, og de låste jo hjula hele tiden så det ut som. Virka som sjåføren ikke hadde helt kontroll... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Bilen gikk stygg fort iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 og helt sinnsyk lyd i den da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Rå bil! Uforsvarlig kjøring! Mister mye av seriøsiteten når de holder på sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Gikk styggfort, men forferdelig lyd av motoren da, på tomgang. Og den kompressoren minte meg om sånne gamle brannbiler, der de hadde en sveiv som sirene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Gikk styggfort, men forferdelig lyd av motoren da, på tomgang. Og den kompressoren minte meg om sånne gamle brannbiler, der de hadde en sveiv som sirene. Sånn lyd er det nok i stortsett alt av kompressorer.. Så det var nok ikke motoren du hørte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Slik lyd er det jo i din og Maze Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Det er nok ikke slik lyd i Maze sin bil. Kompressoren i E46`n viner noe sinnsykt i forhold til den som sitter i bilen til Maze. Har hørt den live, og tror jeg hadde blitt lei den lyden etter 2 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Er det ikke typisk skrukompressorer som lager slik ambulanselyd? Og det stemmer at mAZE ikke har av de verre kompressorlydene.. hørte lite og ingenting til kompressoren da jeg stod på flaggposten selv om det ble gitt på litt etter S-kombinasjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Er det ikke typisk skrukompressorer som lager slik ambulanselyd? Stemmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 makan til idotisk kjøring da :s Men bilen gikk jo verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå