Gå til innhold

En flott dag

chrbje76
 Share

Anbefalte innlegg

Jajaja idag var dagen, blir vekket tidlig på morgenen "krise bare å møte opp på jobb og sette igang", det var den søndagen. Haster avgårde, etter 3 forsøk hvor jeg er nesten fremme og må snu igjen har jeg fått med meg alt av nøkler, mobiler og adgangskort. Sent ute slenger bilen fra meg i Oslo sentrum og løper inn, Søndagen og da halve helgen er historie. Etter en time ringer politiet og spør om jeg er eier av en BMW,, åjoda nå er jeg eier av en tømt BMW med x antall knuste ruter, politiet kunne ikke si mye utover gratulerer med dagen og hadetbra.

Og joda en ramponert bil møter meg, glass overalt. Det blir en vindfull tur hjemmover, jeg stopper på en bensinstasjon og kjøper en håndfull poletter til støvsugeren i håp om å få tømt bilen for pulverisert glass, men det henger selvsagt et stort i ustand skilt på støvsugeren, bare å tulle seg hjem i garasjen. Forsikringselskapet kunne også informere meg om at hvis jeg skulle bruke innbrudsforsikringen ville det bli dyrt, bedre å bruke glassforsikringen og glemme alt stæsjet de tok.

Vilket betyr at uansett hvordan jeg vrir å vender på det kostet et eller annet svin av et avskum meg 5-6000 spenn. vet ikke hvem jeg er mest pissed på forsikringselskapet eller avskummet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Stockholm en nyttårsaften, og sånn i 6-7 tida på kvelden ringer en nabo til meg og sier at noen har herja med bilen som sto uti gata. de ringte politiet, og de kom.

Så skjer det morsomme: han vandalen (tydeligvis en forvirra narkis) har knekt av speilet på bilen min, og revet av ledningene til det og TATT MED SEG speilet. Gud vet hva han skulle med det. Uansett - senere på kvelden arreseterer politiet en mistenkelig fyr med SPEILET MITT i jakka. Fett nok tenker jeg når jeg er vel hjemme, har anmeldt saken og får servert denne historien av politimannen. Da får jeg ihvertfall igjen spenna mine.

Enden på histoeien er at jeg må bestille nytt speil og lakkere det (kosta 5.000 tilsammen), og saken kommer opp. Jeg blir tilkjent erstatning på kr. 1500 (!) fordi vandalen "ikke er betalingsdyktig". Tror dere jeg har sett de pengene?? Seff ikke.

Utrolig irriterende sånne ting. Behøver de ødelegge så helsikes mye når de stjeler? Det er utrolig pisse irriterende, og forsikringen dekker det så og si aldri uten at du mister 30% bonus, og hvem vil vel det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...