aloebiz.net Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg ettermonterte xenon i fjernlysene på min E39 i våres. Jeg kjøpte et H7-kit med 50W ballaster fra Dybvik trading. Bildene lyver en del da jeg tok før-bildene med et annet eldre og dårligere kamera enn med etter-bildene som jeg var ute å tok i kveld.. Montering: Du må ødelegge de originale pæreholderne.. Tok en avbiter og rev ut innmaten og tok bort det brune "dekselet" på baksiden akkurat i bøyen der for å få ledningene igjennom. I og med at det ikke er metall de festene rundt pæra og de er tykkere enn det metallet på en vanlig H7 pære så må man file bort de små "plaststøttene" som er der pæren skal hvile ellers får du ikke satt pærene på plass i lykta (blir for trangt). Når du er ferdig med det jeg sa nå så tar du elektrikerteip eller vulkteip og teiper rundt ledningen på baksiden slika at det blir helt tett... Som dere kan se så ble lyset sinnsykt bra :D xenon nærlys og halogen fjernlys.. Xenon-fjærnlys Bare nærlys Xenon Nær-og fjern igjen Bilde av baksiden av lykta Bilde av baksiden av lykta Bilde av bilen med fjernlys på Bilde av bilen med fjernlys på Står på utsiden av bilen og tar bilde Nytt bilde med fjernlys på.
Deep Dish Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 Ett par tre biler med det lys-kalibert ute på veien, så viile mørketiden her oppe vært en saga blott.! Neida, det der så veldig bra ut.! Hva betalte du for bare langlysene.??
aloebiz.net Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2006 3600 tror jeg det var med et par ekstra pærer til nærlysene
aloebiz.net Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2006 Hehe ja.. jeg brukte bare avbiter jeg da og klarte meg med den.. (har ikke dremel )
aloebiz.net Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2006 Noen andre som har gjort det samme som meg da..?
aloebiz.net Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2006 På halogen er det H7 i nærlysene både på facelift lykt og den gamle typen. Har du xenon så er det D2S i nærlysene
Pusets Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Har halogen. Har lyst å bestille xenonkit fra dybvik. Det ser ut som både nær og fjernlys har H7.
aloebiz.net Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2006 På faceliftlyktene er det H7 både i fjern og nær. På de gamle lyktene er det H7 i nær og HB3 i fjernlys
Pusets Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Vet ikke om det er facelift eller ikke. Lyktene er ikke originale. Hella med "angel eyes" Ser ut like som du har. Skal ut å skjekke
Sevenord Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Dette så bra ut Regner med jeg bestiller meg slikt iløpet av måneden. Hva er grei pris å betale for ett sett med Bixenon?
aloebiz.net Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2006 www.fremtidenslys.no Send mail og be om tilbud
Sevenord Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Allright Skal fiske litt før jeg bestemmer meg da.
Pusets Skrevet Oktober 5, 2006 Skrevet Oktober 5, 2006 Kor mange Kelvin har du nærlys- og fjernlyspære?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå